ya bu 10 misafir yazan arkadaşlar, doğru rakamları verselerde kişi sayısını doğru olarak bildirsek?
heele emin her buluşmaya 10 kişiyle yazıyo ama ben onu hep sap gördüm![]()
1o kişilik kapasitem var demek ona göre hazırlanın demek![]()
ben bu hafta burda eglenmek istiyorum müsaitmi arkadaşlar :bounce:
he gurban yokdır7 harf kellecinin parmağı yok yani he mi ?
ya insani zamanlarda erken vakitlerde yapılcak etkinliklerden haberdar etsenize beni. en son evren abinin evini taşırken cemaatin içindeydim :salut:
cevap veriyorum;
belki![]()
topikleride mi takip etmiyosun hı?:silent:
bugün gittim mekana bi çay içtim oturdum
sizin için test ettim mekanı![]()
ya millet caddede bulusup toplumu gitsek (lutfen su toplumu gitsek konusunda esprı paymayın valla sarmıyor artık) sahılden toplanırız ordan pırrr kadıkoy
o testti biz yaptık yavru kuşguvec kızarmıs mantı cay kola ekmek yedikde yedik yedikde yedik hele bu kelleci yokmuuuuu be bukadar beleşci aç bi insan gormedim getir getir yerız dedi baska bişi demedi :queen: :queen: :queen: ama genede 600fi var seviyorum onu :rendeer: hahahah
bu arada hava yagıslı gosteriyor evet soz kellecide napcaz sayın kelleci huuuooppp topıgın sahte sahıbı alooooo napcaz sana diyom
ya bu 10 misafir yazan arkadaşlar, doğru rakamları verselerde kişi sayısını doğru olarak bildirsek?
heele emin her buluşmaya 10 kişiyle yazıyo ama ben onu hep sap gördüm![]()
şöyle desek 10 kişi getir getirme yazdığın kişi kadar hesap verirsin :bounce::bounce::bounce::bounce: