- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
abi sen şimdi listeyi gör herkes siler +ları![]()
eee yasincim aklın yolu bir diyelim :rendeer:
abi sen şimdi listeyi gör herkes siler +ları![]()
geçiyordum uğradım mı yapsam acaba pazar günü![]()
yok öğle yağma, tavla turnuvası var kızlar arası, kız tavlası.. gürkan abide oynicakmış![]()
kız tavlası basit yahu![]()
Gürkan abi seninle ben yarışabilirmiyim![]()
zar tutmazsan olur:cherry:
sığmazsa üst katı açarız66 kişi olmuşunuz sizi alcak mı mekan :mrgreen:
mutluyum , mutlusun , mutlular![]()
kim anlamadı ki![]()
kim mutlu , neyi anladık , anlamadıysalar ne yapacaksınız ??çok mu sordum
konu dısıyım galıba![]()
Abicim ben gelmeyecegimki pazar akşamıale:
evde uzanıp koltuga tv seyredeceğim![]()
ama gelemessen goremessınkı aygülsüprizzzz