Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooohh atraksiyon bolmuş:) :cherry:bu organizasyon kaçmaz:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya bu 10 misafir yazan arkadaşlar, doğru rakamları verselerde kişi sayısını doğru olarak bildirsek?
heele emin her buluşmaya 10 kişiyle yazıyo ama ben onu hep sap gördüm :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Etiketler: 10 sn, atlarim, babalos, baco, bulusmaya, conevar, dalga, drift religion, gelmem, gozlerden, kayarim, kaynim bana kaydi, mert, taksim, yesill, zuksen

bu eserlerin sahibi kimdir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7 harf kellecinin parmağı yok yani he mi ?
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya insani zamanlarda erken vakitlerde yapılcak etkinliklerden haberdar etsenize beni. en son evren abinin evini taşırken cemaatin içindeydim :salut:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793



buluşma mekanın haritası budur beyler altıyol boğadan bahariyeye doğru çıktıktan sonra rexx sinemasının bulunduğu sokağa giriyosunuz o gün gelipte bulamayanlar bana cepten ulaşabilir 0534 642 2117
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



buluşma mekanın haritası budur beyler altıyol boğadan bahariyeye doğru çıktıktan sonra rexx sinemasının bulunduğu sokağa giriyosunuz o gün gelipte bulamayanlar bana cepten ulaşabilir 0534 642 2117
rolo beni oro:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topikleride mi takip etmiyosun hı?:silent:


siz gidip geldikten sonra haberim oluyo öyle diyim :)
7/24 online olan hatta super online olan ben:) bilgisayara uzak kaldım.
yine fotoğraflara bakıcam yani :salut:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ya millet caddede bulusup toplumu gitsek (lutfen su toplumu gitsek konusunda esprı paymayın valla sarmıyor artık :) ) sahılden toplanırız ordan pırrr kadıkoy

bugün gittim mekana bi çay içtim oturdum

sizin için test ettim mekanı :p

o testti biz yaptık yavru kuş :) guvec kızarmıs mantı cay kola ekmek yedikde yedik yedikde yedik hele bu kelleci yokmuuuuu be bukadar beleşci aç bi insan gormedim getir getir yerız dedi baska bişi demedi :queen: :queen: :queen: ama genede 600fi var seviyorum onu :rendeer: hahahah


bu arada hava yagıslı gosteriyor evet soz kellecide napcaz sayın kelleci huuuooppp topıgın sahte sahıbı alooooo napcaz sana diyom
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
ya millet caddede bulusup toplumu gitsek (lutfen su toplumu gitsek konusunda esprı paymayın valla sarmıyor artık :) ) sahılden toplanırız ordan pırrr kadıkoy



o testti biz yaptık yavru kuş :) guvec kızarmıs mantı cay kola ekmek yedikde yedik yedikde yedik hele bu kelleci yokmuuuuu be bukadar beleşci aç bi insan gormedim getir getir yerız dedi baska bişi demedi :queen: :queen: :queen: ama genede 600fi var seviyorum onu :rendeer: hahahah


bu arada hava yagıslı gosteriyor evet soz kellecide napcaz sayın kelleci huuuooppp topıgın sahte sahıbı alooooo napcaz sana diyom

http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=KADIKOY:queen::queen::cat: pazar hava parçalı bulutlu:D
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ya bu 10 misafir yazan arkadaşlar, doğru rakamları verselerde kişi sayısını doğru olarak bildirsek?
heele emin her buluşmaya 10 kişiyle yazıyo ama ben onu hep sap gördüm :p

şöyle desek 10 kişi getir getirme yazdığın kişi kadar hesap verirsin :bounce::bounce::bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst