Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
abi malum vardiyalı çalışıyorum. gececiyim::D ondan :)
evet beyler mekan tavlaya müsait var mı bileğine güvenen?:mrgreen:




sen tavla oynamayı biliyormusun lennnn:bounce::bounce::bounce::bounce:
bak sonra alırım motörünün anahtarını haaaaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst