- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
eee bu kadarcıkmı gelen? :silent:
abi malum vardiyalı çalışıyorum. gececiyim:ondan
evet beyler mekan tavlaya müsait var mı bileğine güvenen?:mrgreen:
sen tavla oynamayı biliyormusun lennnn:bounce::bounce::bounce::bounce:
bak sonra alırım motörünün anahtarını haaaaa:queen::queen::queen:
yenersen sadece ön amortisörleri veririm:queen:abi malum vardiyalı çalışıyorum. gececiyim:ondan
evet beyler mekan tavlaya müsait var mı bileğine güvenen?:mrgreen:
sen tavla oynamayı biliyormusun lennnn:bounce::bounce::bounce::bounce:
bak sonra alırım motörünün anahtarını haaaaa:queen::queen::queen:
yenersen sadece ön amortisörleri veririm:queen:
tamam alırım senin arkadaki patlak diyordun arkaya takarız.:queen::queen:
eee bu kadarcıkmı gelen? :silent:
kadıköyde eglencemi olur eglenceyi ben ayarlıyım bi gece
gknnn etiketlerde neden mert var :silent:
zaten bu nasıl bir aile anlamadım gitti valla :mrgreen:
doğru...üst kat sana biraz ufak kalır
![]()
yatırım derken???
eee bu kadarcıkmı gelen? :silent:
Cadı sen nasıl olduda gelecegım bellı degıl dedın.Hayırdır supurgen arızamı yaptı yoksa :queen::queen::queen:
istenmediğimiz yere gelmeyiz arkadaşım ::miiz::::blusssh:
hooters kızları yok mu yani??????:cyclopsan
ben varım olmaz mı?![]()
yuhhhh
senden olsa olsa artık traversti olur.:queen::queen::queen:
ben varım olmaz mı?![]()
bende gelebilirmiyim benide aranıza alırmısınız::utangac:
biraz epilasyon yaparsan neden olmasın
aramıza derken![]()