Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kıvır kıvır millet karar verir size iyi geceler yarın görüşürüz inş :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizimkileri ikna etmek zor ama gelmeye çalışıcam. Haydi eller havayaa ::haapppy:
 
Katılım
26 Ara 2007
Mesajlar
4
inşallah bir aksilik çıkmazda gelirim arkedeşlerim hepinize selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gelebilir miyim? :cherry:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
gelmesi kolayda dönüşüm zor :) hem o qün dilaverlerinde bi organizasyonu var ikiyemi ayrılsam acaßa :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Aslında değil :p
Konuya davetiye eklerken bir karışıklık oldu :cherry:
Gökhanı piyon yaptık bi terslik olursa suçu onun üzerine yıkıcaz. :queen:

neden bennnnnnnnnnnnn:queen:

arkadaşım ben kelebek olucam o gün, başkasını piyon yapın, banlatmayın kendi kendimi bana :p


konuyla hiçbir ilişiğim yoktur, yalnızca gece çıkışı arabayla kapıya gelip dansözleri alıp gidicem ::winkwink
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
neden bennnnnnnnnnnnn:queen:

arkadaşım ben kelebek olucam o gün, başkasını piyon yapın, banlatmayın kendi kendimi bana :p


konuyla hiçbir ilişiğim yoktur, yalnızca gece çıkışı arabayla kapıya gelip dansözleri alıp gidicem ::winkwink

sana emini veririz :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Oh$ neler olmuş bitmiş Şile maceranızda.

Ağzım açık izliyorum. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst