Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
FİX MENÜ Fiyat listesi
Etli yada tavuklu güveç
Börek
Kızarmış mantı
Salata
Tatlı olarak tramisu yada browni
alkolsüz içecek 16 ytl
(alkol:2adet 33 cc bira-2 duble rakı- yada 2 kadeh şarap 20 ytl)



sen gel ben senle hesaplaşırım. yazıyorum bunları:D


yasin fix menüde alkol alırsakmı 20ytl. alkolsüz olursa 16 ytlmi. yanlışmı anladım.yoksa alkol extramı 20ytl. aydınlatır isen sevinirim.
hani farketmez benim için sen ödüyeceğin için.:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
yasin fix menüde alkol alırsakmı 20ytl. alkolsüz olursa 16 ytlmi. yanlışmı anladım.yoksa alkol extramı 20ytl. aydınlatır isen sevinirim.
hani farketmez benim için sen ödüyeceğin için.:cherry::cherry::cherry:

alkolsüz menü 16ytl -alkollü 20ytl aydınlandın mı :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
benden söylemesi .. bizim tayfa giderse oraya .. yıkarız orayı .. ufacık mekan zaten :D :D :D ..

Not: yıkarız derken .. hasar verici anlamda degil... yıkarız işte :D :D :D anlayacagınız gibi yazılışıyla aynı aayynı ayynı kaynım .. ölü yatırım
yıkarız hakkaten özelliklede ben :mrgreen:
hee ben bide jet siki isterim
:):):)
burak bu ne yaa :mrgreen: banlanman bi yana güzel Türkçemizi katletme bari :p rolo beni oro :mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-18 girebiliyo mu ?? :cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Aslında değil :p
Konuya davetiye eklerken bir karışıklık oldu :cherry:
Gökhanı piyon yaptık bi terslik olursa suçu onun üzerine yıkıcaz. :queen:

telden bilgi aldım haberim zaten ben yinede topik sahibini istiyorum :queen:

girer girer hallederiz :wiinkk:

abi sadece bakarım zaten sadece biliyosun alkol kullanmam :cherry:

http://www.hizliresim.com/2008/11/21/8135.jpg

buna ne dicen :wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst