- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
resim görünmüyo ama dur tahmin edeyim, yeni rakı yazan bardakla su içerken çekilmiş resmim, halkı yanıltmayalım lütfen :mrgreen:
evet bende yeni rakı yazan bardakla limonata içiyorum :queen:
resim görünmüyo ama dur tahmin edeyim, yeni rakı yazan bardakla su içerken çekilmiş resmim, halkı yanıltmayalım lütfen :mrgreen:
hadi lenbasbaya rakı işte
önemli olan bardağa dolu tarafından bakmakevet bende yeni rakı yazan bardakla limonata içiyorum :queen:
listeye bizide yazarsanız iyi olur arkedeşlerim hepinize selamlar
tabiki. ne demek :rendeer::cat:Gelebilir miyim? :cherry:
Aslında değil
Konuya davetiye eklerken bir karışıklık oldu :cherry:
Gökhanı piyon yaptık bi terslik olursa suçu onun üzerine yıkıcaz. :queen:
neden bennnnnnnnnnnnn:queen:
arkadaşım ben kelebek olucam o gün, başkasını piyon yapın, banlatmayın kendi kendimi bana
konuyla hiçbir ilişiğim yoktur, yalnızca gece çıkışı arabayla kapıya gelip dansözleri alıp gidicem ::winkwink
sana emini veririz![]()
ben gelmiom arkadaşım, 3 sene olcak mt deyim, bi tane buluşma topici açmadım, üstüme yıktınız
neyse bari etiketleri düzenliyim:cherry:
utanmaz adam hani bunlar aramızda kalacaktı :mrgreen:
cnm burası vat deilmi![]()