Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
işaretleyin işaretleyin, gelmeyeni çizerim :cherry:
eğer ki kişi sayısı 30 u geçerse, kelleci kapıda lastik yakıcak,
emin soyunucak striptiz yapıcak,
rolo beni oroyocok :p
istburak zoohan yapcak :D
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sen ne anladın paşam :p
bunun gibi bişey anladım abi :p

işaretleyin işaretleyin, gelmeyeni çizerim :cherry:
eğer ki kişi sayısı 30 u geçerse, kelleci kapıda lastik yakıcak,
emin soyunucak striptiz yapıcak,
rolo beni oroyocok :p
istburak zoohan yapcak :D
evet süpriz eğlenceler olacak GKN ın ilk defa ateş yutma denemesinide yapıcaz bakalım yutabilecekmi? yutarsa ne olacak? hep birlikte izleyip görücez :mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
işaretleyin işaretleyin, gelmeyeni çizerim :cherry:
eğer ki kişi sayısı 30 u geçerse, kelleci kapıda lastik yakıcak,
emin soyunucak striptiz yapıcak,
rolo beni oroyocok :p
istburak zoohan yapcak :D

emin için gelecem soyunmazsa biz soyarız:cherry:

bunun gibi bişey anladım abi :p


evet süpriz eğlenceler olacak GKN ın ilk defa ateş yutma denemesinide yapıcaz bakalım yutabilecekmi? yutarsa ne olacak? hep birlikte izleyip görücez :mrgreen:

anam ati arada biz değil:p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
işaretleyin işaretleyin, gelmeyeni çizerim :cherry:
eğer ki kişi sayısı 30 u geçerse, kelleci kapıda lastik yakıcak,
emin soyunucak striptiz yapıcak,
rolo beni oroyocok :p
istburak zoohan yapcak :D

ohhhhhhhhhh ohhhhhhhh
full+full atraksiyon::sefereee::sefereee::sefereee::sefereee
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
içeride lastik yakmak, sigara yakmak, bira çakmak serbest mi? Ben de geliyorum ona göre, Bjkyı yenmenin mutluluğu ile içip içip coşarız artık:)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
şahitsiniz bu hafta kemal bana kahve ısmarlıcak sizde göreceksiniz yoksa kendi bilir planı uygulacaz aparatla yoksa kendi bilir bi kahve için parça pincik olmasın :queen:

abi araya alırken ben itebilirmiyim tutup heheh sahıtım ya kahve yada ara ben bi kahve için hayatta araya girmem abi alırım kahvemi aradan kurtulutrum
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bugün gittim mekana bi çay içtim oturdum

sizin için test ettim mekanı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst