[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ben artık inşatı falan bitirdimde buralara kimse ugramaz olmuş

alper bak hep senin yüzünden takılmıyo kimse sonra ortama ayak uyduramazsın diye:queen:
ama artık burda olduğuna göre verelim coşkuyu.
benimde bilgisayar hastanedeydi bi organ nakli yaptık anca düzeldi inşalla yine gümnemez.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
gidin bakalım.hayatta haber vermeyin :p bu son olsun haa :mrgreen:
3.resimde mustafa abi ne sert bakmışsın korktum valla.öle bakış mı atılır yahu :)

son resimlerde son noktayı koymuş hani..kasa kasa :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
verelim bate herkesi toplayalım gene olmuyor böyle
gene kaçmışınız dışarlara
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
gidin bakalım.hayatta haber vermeyin :p bu son olsun haa :mrgreen:
3.resimde mustafa abi ne sert bakmışsın korktum valla.öle bakış mı atılır yahu :)

son resimlerde son noktayı koymuş hani..kasa kasa :queen:

mesut kızma yahu galiba buraya yazmaya unutmuşuz ama bazen bide buraya bak bundan sonra da yine kızma http://www.guvenotolada.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=337
ismail koca gün bukadarmı resim yükleyebildin.
bu arada yeni dövme yaptırdım kendime benim super teneremi koluma çizdirdim çok güzel oldu.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
alper artık kaybolmican dimi?
şu yeni evini nezaman ıslatıyoz:queen:
kafa çekmek için bahane gerekiyo bize::cheeeeer
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut kızma yahu galiba buraya yazmaya unutmuşuz ama bazen bide buraya bak bundan sonra da yine kızma http://www.guvenotolada.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=337
ismail koca gün bukadarmı resim yükleyebildin.
bu arada yeni dövme yaptırdım kendime benim super teneremi koluma çizdirdim çok güzel oldu.

mustafa abi ladanın sitesinde vermiş olduğun link tıklayınca iptal edilmiştir dio :silent: yalan mı oldu..bide bu bilmem ne adası nerde bulunuyor :silent:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi ladanın sitesinde vermiş olduğun link tıklayınca iptal edilmiştir dio :silent: yalan mı oldu..bide bu bilmem ne adası nerde bulunuyor :silent:

mesut orası iptal olmas benim arkadaşın sitesi oraya üye olun bi girin bakın ne güzel fotolar ve başlıklarım var benim yani oraya bir nevi kendimizin sitesi gibi kulanabiliriz lada sitesi olabilir ama her türlü motosiklet başlığıda açabilirsiniz.
www.guvenotolada.com
hepinizi bekliyom orda.
http://www.guvenotolada.com/forum/p...748737d70798857791eb90ed4d0b34a&t=337#preview
burdan da direk son gezimizin resimleri görebilirsiniz.

arkadaşlar bide bişey söylemek istiyom dün akşam bulgardaki arkadaşla yani Osmanla konuştuk ta yaza yani ağustosta ben gidince stara zagora festivalinden sonra onla ve bazı başka motosikletçiler bulgardan bir haftalık bulgaristan turu yapmaya planlıyoz yani benimle gelecek arkadaşlar isterlerse bizle gelirler.
plan şöyle olucak stara zagoradan çıkıp önce sofiyaya doğru rodopite denilen dağıların tepelerinde turistik ve tarihi yerlerden geçip her gece başka bi yerde çadır kurup ateş başında muhabet ve elence yapıp hep dağlardan dolanıp takriben dört gün sonra denize ulaşırız ve ordada üç gün cıvarı her akşam ve her gün başka bi yerde çadır kurup eğlenip bir hafta sonunda turu bitirecez ve herkes istediği yere gidebilecek.
burdan katılırım diyenler şimdiden ayar yapsınlar sonra son sürpriz yapmasınlar bana.
dokuz ay önceden söyliyom sonra demedi demeyin ben bu teklifi çok beendim ve şimdiden ufak ufak hazırlanıcam hele finanas bakımından çok önemli.
ayrıntıları burda hep yazarım hataa osmanıda buraya üye yaptıracam kendisi yazsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
alper artık kaybolmican dimi?
şu yeni evini nezaman ıslatıyoz:queen:
kafa çekmek için bahane gerekiyo bize::cheeeeer

yok bate ne kaybolması artık hep burdayım ıslatma gelince bi ara ıslattırız :cherry:
geziye gelince beni muaf tutun malum borç ödüyoruz ama bi süpriz olurda makinayı deyştirirsem tabi madiyatıda ayarlarsam gelirim :cat:
mesut sen nerelerdesin
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
tamam alper seni yedeklerde tutuyoz ama makinayı değiştirmene gerek yok şimdikinlede gelebilirsin.
işte yeni dövmem sırf senin için alper çektim.
kpel965wb1.jpg
[/URL][/IMG]
daha yeni olduğu için parlıyo besleyici krem üzünden.
kpel966bh9.jpg
[/URL][/IMG]

birde üzücü bişey söylemek istiyorum bizim burda Rafet arkadaşımız geçen perşembe akşamı kazaa yaptı daha doğurusu şerefsizin teki çarpıp kaçmış yolda oda ne yazıkkı bariyerlere vurmuş.
durumu şimdilik iyi kolu üç yerden kırık beş saat lik bir ameliyat geçirdi sol dirsei ter dönüktü düzeltiler ve platin takıldı koluna boydan boya ve artık düzelmesini beklicez.biz pazar günü gidip gördük durumu iyi artı espiri yapabiliyo kazaa hakında. işte motosikletinde fotoları.
kpel963nd5.jpg
[/URL][/IMG]
kpel964fm9.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bate keşke haber verseydiniz bende gelirdim rafeti ziyarete çok uzüldüm boyle bi haber duydugum için geçmiş olsun dileklerimi iletirsin gerçeyi fazla muhabetimiz olmadı ama yinede gelirdim böyle şerefsizler oldugu sürece bu memleket ilerlemez
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut orası iptal olmas benim arkadaşın sitesi oraya üye olun bi girin bakın ne güzel fotolar ve başlıklarım var benim yani oraya bir nevi kendimizin sitesi gibi kulanabiliriz lada sitesi olabilir ama her türlü motosiklet başlığıda açabilirsiniz.
www.guvenotolada.com
hepinizi bekliyom orda.
http://www.guvenotolada.com/forum/p...748737d70798857791eb90ed4d0b34a&t=337#preview
burdan da direk son gezimizin resimleri görebilirsiniz.

arkadaşlar bide bişey söylemek istiyom dün akşam bulgardaki arkadaşla yani Osmanla konuştuk ta yaza yani ağustosta ben gidince stara zagora festivalinden sonra onla ve bazı başka motosikletçiler bulgardan bir haftalık bulgaristan turu yapmaya planlıyoz yani benimle gelecek arkadaşlar isterlerse bizle gelirler.
plan şöyle olucak stara zagoradan çıkıp önce sofiyaya doğru rodopite denilen dağıların tepelerinde turistik ve tarihi yerlerden geçip her gece başka bi yerde çadır kurup ateş başında muhabet ve elence yapıp hep dağlardan dolanıp takriben dört gün sonra denize ulaşırız ve ordada üç gün cıvarı her akşam ve her gün başka bi yerde çadır kurup eğlenip bir hafta sonunda turu bitirecez ve herkes istediği yere gidebilecek.
burdan katılırım diyenler şimdiden ayar yapsınlar sonra son sürpriz yapmasınlar bana.
dokuz ay önceden söyliyom sonra demedi demeyin ben bu teklifi çok beendim ve şimdiden ufak ufak hazırlanıcam hele finanas bakımından çok önemli.
ayrıntıları burda hep yazarım hataa osmanıda buraya üye yaptıracam kendisi yazsın.
valla mustafa abi erken söleyip iyi ettin bana biz öğrenci adamız..yarın ne olcak belli değiL:queen: şimdi söz veririm yarın bi aksilik çıkar gelemem bu yüzden son dk'lara kadar bişey diyemicem..rafet abiyede çok çok geçmiş olsun dileklerimi iletirsin.bide resim çekip koyarsan hasar ne kadar kötü görelim..bu arada dövme 10 numara olmuş..nerden buldun onu öle.tam sana gitmiş yani :cat: (kaça ve nereye yaptırdın..bende düşüyorum uzun zamandır)

yok bate ne kaybolması artık hep burdayım ıslatma gelince bi ara ıslattırız :cherry:
geziye gelince beni muaf tutun malum borç ödüyoruz ama bi süpriz olurda makinayı deyştirirsem tabi madiyatıda ayarlarsam gelirim :cat:
mesut sen nerelerdesin[/QUOTE
valla bıraktığın yerdeyimm alper abi yerimden kıpıldamamdım :queen:

bate keşke haber verseydiniz bende gelirdim rafeti ziyarete çok uzüldüm boyle bi haber duydugum için geçmiş olsun dileklerimi iletirsin gerçeyi fazla muhabetimiz olmadı ama yinede gelirdim böyle şerefsizler oldugu sürece bu memleket ilerlemez
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mesut dövmeyi bulgardan bi arkadaş yaptı hala buralarda dövmenin büyüklüğüne göre para alıyo benimkini 120ytl.ye yaptı bitkisel boyalarla hani kolay kolay solmaz sende düşünüyosan artık dört ay sonra gelicek ozaman söyleriz sende istersen gelirsin bir gün buraya yaptırır gidersin hemde misafirimiz olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst