[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar,şahin bey tanışıyormuyuz :silent:sanırım ilk kez gördüm hoşgeldiniz

Boracım geçmiş olsun,şimdi okudum kötü bişey yoktur umarım veyis hocamın dediğini yap bugün üstüne basma
AĞRI KESİCİ
Bir ölçü balı 2 ölçü ılık su içerisine koyup üzerine bir çay kaşığı toz Tarçın ilave ederek bir krem elde edilir. Bununla vücudun ağrıyan yerlerine masaj yap,ağrın azalmazsa parasını geri iade ederiz.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
iyi akşamlar,şahin bey tanışıyormuyuz :silent:sanırım ilk kez gördüm hoşgeldiniz

Boracım geçmiş olsun,şimdi okudum kötü bişey yoktur umarım veyis hocamın dediğini yap bugün üstüne basma
AĞRI KESİCİ
Bir ölçü balı 2 ölçü ılık su içerisine koyup üzerine bir çay kaşığı toz Tarçın ilave ederek bir krem elde edilir. Bununla vücudun ağrıyan yerlerine masaj yap,ağrın azalmazsa parasını geri iade ederiz.

ABİCİM BU NEYA KOCAKARI İLACI GİBİ NORMAL MERHEM FALAN YOKMU
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Boracım geçmiş olsun,şimdi okudum kötü bişey yoktur umarım veyis hocamın dediğini yap bugün üstüne basma
AĞRI KESİCİ
Bir ölçü balı 2 ölçü ılık su içerisine koyup üzerine bir çay kaşığı toz Tarçın ilave ederek bir krem elde edilir. Bununla vücudun ağrıyan yerlerine masaj yap,ağrın azalmazsa parasını geri iade ederiz.

dün akşam sağolsun veyis hocamın dediği kuru/siyah üzüm formulünü uyguladık.
bu akşam da yağlı hamur formulü uygulandı.
senin formulü de yarın akşam yapacağız.

ilgine teşekkür ederim,sağolasın.

ABİCİM BU NEYA KOCAKARI İLACI GİBİ NORMAL MERHEM FALAN YOKMU

onuda gündüz uyguluyorum.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
dün akşam sağolsun veyis hocamın dediği kuru/siyah üzüm formulünü uyguladık.
bu akşam da yağlı hamur formulü uygulandı.
senin formulü de yarın akşam yapacağız.

ilgine teşekkür ederim,sağolasın.



onuda gündüz uyguluyorum.:queen:

degerli kardeşim genel lüzum üzerine agrı ve sızıların için araştırma yaptım ve sonunda şifacılardan aldığım bilgi şöyle....hamam otu,bal ,keçi boynuzu,karabiber, yumurtayanık yag.kuru incir. bunları bir yemek kaşıgı koy .bilendırdan geçir akşam sür..sabaha 100m koşusuna katıl.:queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi bu karışımı aç karına mı sürecek yoksa tok karınamı onu belirtmemişsin,yan etkisi yapar sonacıma
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bora abi geçmiş olsun, bir dr.a görünsen fena olmaz. Ben bakayım dicem ama anlamam :)
:queen: :queen: :queen: yav arkadaşlar sizede mavra malzemesi lazım ha yani:mrgreen:
bora abi büyük geçmiş olsun umarım kötü birşey yoktur ama sen yınede istersen bir doktora görünmende fayda var derim :rendeer:
sende herşeye yorum yapma kardeşim.yorum yapacağına ilaç ol:)
benimde başım agrıyor arkadaşlar neyapmam lazım ..birde avcumun içi agrıyor hemde nasıl.doktora gitsem faydası olurmu yorumlarınızı bekliyorum:p ayıptır yav madem sizin için degerli niye tlf açmıyonuz kardeşime loo ben sabah ilk işim boracıgıma tlf açtmmm
abilerin abisi biz senin gibi düşüncelimiyiz:) senin farkın burda çıkıyor işte:)
iyi akşamlar adana
sanada canım benim:rendeer:, balık arkadaşım:mrgreen:
ABİCİM BU NEYA KOCAKARI İLACI GİBİ NORMAL MERHEM FALAN YOKMU

:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bora abim geçmişler olsun nazara geliyorsun valla o motora bir nazarlık şart oldu...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abim geçmişler olsun nazara geliyorsun valla o motora bir nazarlık şart oldu...

valla birkancığım,motorda hem nazarlık hemde küçük KURAN-I KERİM var.benimkisi dikkatsizlik.niye gider mucurda durusun.:pr:

BU ARADA MENSUBU OLMAKTAN GURUR DUYDUĞUM TÜM ADANA MT'YE GÜNAYDIN.

Geçmiş olsun Bora abi, bir an önce iyileşmen dileğiyle. :rendeer:

teşekkürler recebim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Günaydın Adana MT nin güzel insanları hepinize sağlıklı mutlu ve bol kazançlı günler dilerken Bora kardeşimede geçmiş olsun dileklerimi bildiririm umarım daha iyisindir şimdi mesajları okuyunca duygulandım Allah bu muhabbetimizi bozmasın,hepinize selamlar ve hayırlı işler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N :rendeer:
Saygıdeğer Adana MT liler :rendeer:

degerli kardeşim genel lüzum üzerine agrı ve sızıların için araştırma yaptım ve sonunda şifacılardan aldığım bilgi şöyle....hamam otu,bal ,keçi boynuzu,karabiber, yumurtayanık yag.kuru incir. bunları bir yemek kaşıgı koy .bilendırdan geçir akşam sür..sabaha 100m koşusuna katıl.:queen::queen:

Güzel kardeşim, bora bu tür şeylere inanmaz kendisi vakti zamanında ilaç sektöründeydi :pr: Ama nasıl olduysa Veyis hocanın dediklerini yapmış :mrgreen:

BORA ABİ BE SORDUM BUGÜN HOROZ 15 YTL İMİŞ

Bak Boracım en uygun ve en ucuz çözüm :mrgreen:

muzaffer abi bu karışımı aç karına mı sürecek yoksa tok karınamı onu belirtmemişsin,yan etkisi yapar sonacıma

Bu formül sadece gece 3:00 de uygulayınca oluyormuş :cat: :pr: :mrgreen:

benimde başım agrıyor arkadaşlar neyapmam lazım ..birde avcumun içi agrıyor hemde nasıl.doktora gitsem faydası olurmu yorumlarınızı bekliyorum:p ayıptır yav madem sizin için degerli niye tlf açmıyonuz kardeşime loo ben sabah ilk işim boracıgıma tlf açtmmm

Senin derdine çare biliyom ama biraz masraflı olur onun için boşver :p
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
gunaydın adana hayırlı ısler bora abi acı varmı acı bır karısım da benden dermişim
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar tünaydın.nasılsınız iyimisiniz iyisinizdir. işşallah maşellah yarin geneleksel çarşamba akşamı buluşma noktası geçmiş olsuna bora ya gidelim nedersiniz..hocam teklifim caizmidir nedersiniz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar tünaydın.nasılsınız iyimisiniz iyisinizdir. işşallah maşellah yarin geneleksel çarşamba akşamı buluşma noktası geçmiş olsuna bora ya gidelim nedersiniz..hocam teklifim caizmidir nedersiniz.

Gitmesine gidelimde :silent: evi, hepimizi almazki sonra ayakta kalırız :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst