[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.

Günaydın arkadaşlar.

Bora abi büyük geçmiş olsun, kendine çok dikkat et sen bize daha çok lazımsın :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Mümkünse bugün pek ayakta durma. O bölgeyi de sıkıca sar. Gerekirse dizinin bükmeyecek şekilde sar ve az hareket et. Geçmiş olsun. Selamlar.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer:
Bora kardeş geçmiş olsun, bak üzüldüm şimdi :salut:
Allah daha beterinden korusun :cat: Bence sen kan akıt, mesela tavuk kes bi garibana ver sevinsin...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Sabah şerifleriniz hayır olsun Adana MT.

sanada çok geçmişler olsun Bora abi.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler ediyorum can dostlarım.işte TEK TEK BASARAKTAN türküsünü söyleye söyleye sekerek geziyorum.:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.


hayırdır abi ne oldu :silent: geçmiş olsun umarım önemli bişey degildir:pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dün kızıldağ'da,mucura bastım ve ayağım dışa doğru ters döndü.dünden beri acı içinde seke seke geziyorum cenkisim.sağolasın.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer:
Bora kardeş geçmiş olsun, bak üzüldüm şimdi :salut:
Allah daha beterinden korusun :cat: Bence sen kan akıt, mesela tavuk kes bi garibana ver sevinsin...

+1 Bütün bunlar kan akıtılmadığı için oluyor. Deve kanı lazım Lady'ye. :)
Hocam geçmiş olsun. Ayağın ters döndü ya... Bilek bağlarında sorun olmasın? Ağrın sızın artarsa ihmal etme... Bir ortopediste görün mutlaka...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bora abi geçmiş olsun, bir dr.a görünsen fena olmaz. Ben bakayım dicem ama anlamam :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
merhaba

valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.

bora abi büyük geçmiş olsun umarım kötü birşey yoktur ama sen yınede istersen bir doktora görünmende fayda var derim :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
benimde başım agrıyor arkadaşlar neyapmam lazım ..birde avcumun içi agrıyor hemde nasıl.doktora gitsem faydası olurmu yorumlarınızı bekliyorum:p ayıptır yav madem sizin için degerli niye tlf açmıyonuz kardeşime loo ben sabah ilk işim boracıgıma tlf açtmmm
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
benimde başım agrıyor arkadaşlar neyapmam lazım ..birde avcumun içi agrıyor hemde nasıl.doktora gitsem faydası olurmu yorumlarınızı bekliyorum:p ayıptır yav madem sizin için degerli niye tlf açmıyonuz kardeşime loo ben sabah ilk işim boracıgıma tlf açtmmm

muzaffer abiciğim geçen günkü gibi bir hamam sefası yaparsak hiç bir ağrın kalmaz :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hocam geçmiş olsun. Ayağın ters döndü ya... Bilek bağlarında sorun olmasın? Ağrın sızın artarsa ihmal etme... Bir ortopediste görün mutlaka...

gökhancığım,büyük bir ihtimalle diz bağlarım zarar gördü.:pr:şimdilik doktorluk birşey olmasa gerek,umarım geçer yakında.

tüm arkadaşlarıma ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.:rendeer:

bora abi hayırdır:cyclopsan kaza deyil deyilmi:silent:

çok şükür kaza değil gürselim,tam durmuş motordan inerken,yerde de mucur var,basarbasmaz ayağım dışa doğru ters döndü.şimdilik sekerek geziyorum.bakalım birkaç güne kadar ne olacak.sağolasın.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst