valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer:
Bora kardeş geçmiş olsun, bak üzüldüm şimdi :salut:
Allah daha beterinden korusun :cat: Bence sen kan akıt, mesela tavuk kes bi garibana ver sevinsin...
valla veyis hocam meğer dün hiçbirşey yokmuş.bugün çok daha acı çekiyorum.dediğiniz karaüzüm işini yaptım.sabah daha çok ağrı ile uyandım.demek soğuyunca ortaya çıkıyor.ilginize teşekkür ederim.
benimde başım agrıyor arkadaşlar neyapmam lazım ..birde avcumun içi agrıyor hemde nasıl.doktora gitsem faydası olurmu yorumlarınızı bekliyorumayıptır yav madem sizin için degerli niye tlf açmıyonuz kardeşime loo ben sabah ilk işim boracıgıma tlf açtmmm
muzaffer abiciğim geçen günkü gibi bir hamam sefası yaparsak hiç bir ağrın kalmaz :queen:
Hocam geçmiş olsun. Ayağın ters döndü ya... Bilek bağlarında sorun olmasın? Ağrın sızın artarsa ihmal etme... Bir ortopediste görün mutlaka...
bora abi hayırdır:cyclopsan kaza deyil deyilmi:silent: