- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
arkadaşlar runner 200 den derbi gp1 250 ye geçiş yapmak sizce nasıl olur ,
değermi sizce . ? ?
walla iki motorda kullanmadım ama ikisi arasında bende kalmıştım duyumlarıma göre derby 250 runner ı hertürlü yer diyolar ama kullanıcı farkı işte ii kullanıyosan yersin :queen:
ama degermi bence degmezzzzz