Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Teşekkür ederim banistercaq.Bu arada sende de önceden runner olduğundan acaba elinde kullanım kılavuzu var mı diye soracaktım?Tabi yine elinde olan arkadaşlar varsa bir fotokopi almak isterim.Motoru aldığım arkadaş biri vxr200 diğeri piaggio co. ile ilgili iki broşür verdi ama içlerinde hiç Türkçe yok.İngilizce bilmeme rağmen Türkçesini okumak daha iyi olacak:)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Mhyen bi süredir runner almak istiyordunuz. İkinci el aldıgınız motorunuzun fiyatını ve kilometresini belirtebilirmisiniz. Sıfırı 8000 di sanırım şuan

Hayırlı olsun, güle güle kullanın...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Teşekkür ederim:cat:
2007 model, 2008 çıkışlı 5000 km değildi aldığımda ben yaptım 5000'i.Fiyat belirtmeyi uygun görmüyorum.İstanbul'daki 9-10 bin km üstü canı çıkarılmış garantisiz 2006 model motorlarla neredeyse aynı fiyata aldım:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Teşekkür ederim:cat:
2007 model, 2008 çıkışlı 5000 km değildi aldığımda ben yaptım 5000'i.Fiyat belirtmeyi uygun görmüyorum.İstanbul'daki 9-10 bin km üstü canı çıkarılmış garantisiz 2006 model motorlarla neredeyse aynı fiyata aldım:cat:

Hayırlı olsun,kazasız kullanmanı dilerim..
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
41
Bu da yolların yeni ateş parçası
26092008315gs8.jpg

26092008322xq6.jpg

26092008320nm8.jpg

26092008316mz9.jpg

26092008323ji4.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Slm Ledo

Yaw Cwmati Müslim Bende Bi X9 500 Var Ama Bi Sorun Var Beyin Arzalı Yardımcı Olun Please
 
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar fly 100 kullanan varmı almak istiyorum ama hiç bi yerde motoru tam olarak tanıtan bir bilgi yok:pale:

ledo sen bilirsin ya umarım okuyosundur
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
mhyen bende de sadece ing klavuzu var işimi genelde ondan görüyordum. (biraz geç cevap oldu kusura bakma)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Rica ederim hocam.O bende de var da bana dandik bir kılavuz gibi geldi.O kadar bakmama rağmen lastiklerin ideal hava basınçları hakkında en ufak bir bilgi yok:farao:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Valla daha ferco'ya soracak zaman bulamadım.Okullar da açıldı, sınıfları da doldurduk vakit kalmadı pek:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
mhyen ben senin için buldum kullanma klavuzundan
ön lastik basıncı 1.7bar
arka lastik basıncı 2.0 bar
arka lastik basıncı(yolcu ve yük) 2.2 bar
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
banistercaq ben hep ps değerleri aradığımdan görmemişim:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hehe bende hep karıştırıyorum şu değerleri :D psi olsa ezberlemesi daha kolay :D gibi geliyor sanki
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
oncelıkle herkeze slm sıteye daha yenı oldum antalyadanım

runnerımın bagları bıttıgı ıcın baglarımı degıstırıcem ama orjınal baga takmak ıstemıorum gunlerdır ınternette bakmadıgım yer kalmadı..

malossı weya special baga almak ıstıyorum nerden temın edebılrım we motoruma nasıl bır katkı saglar.

yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
105
selam arkadaşlar.. varyatör bagalarından bahsediyor...


malossi olanları istanbulda var arkdaşım tanıdık yolu ile alabilirsin.. gramına dikkat et ama.. normalinden hafif alır isen kalkışın biraz daha ii olur..:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst