- Katılım
- 15 May 2007
- Mesajlar
- 77
Runner VXR200 2006-2007 Izlenimi
Selam arkadaslar, su anda bir 2004 Gilera Runner VXR200 sahibiyim, genel olarak selenin yuksek olmasi, ve kucuk tekerler yuzunden (ozellikle artci ile dengesi cok degisiyor) kendiminkini satiliga koydum ve daha buyuk motorlara bakiyordum (nexus, beverly). Beverly 500 bir tane denedim ama agirligindan ve dengesinden (hatta cekisinden, 100'e kadar runner ile neredeyse ayniydi) pek memnun kalmadim, belki cok sey bekliyordum.
Bugun, Runner'in cok begendigim bir sonraki kasasini denedim. 12" yerine 14"-13" lastik kullanmasi daha dengeli bir motor olabilecegini dusundurmustu. Yakin zamanda denedigim ve cok begendigim X7'nin de ayni ebatta lastik kullanmasinin etkisi var tabi bunda.
Sonuc olarak, gercekten viraj ve duz yol dengesi olarak inanilmaz farkediyor. Cekis olarak benim motor ilk basta daha iyi gibi ama sanki 50-60 sonrasi yeni kasa daha iyi cekiyor. Gostergeler, isiklar, genel olarak kasa dizayni ve kalitesi 2004 kasanin cok ustunde. Tabi ki fiyat olarak da 500luk motorlara gore cok uygun. Belki aldiktan sonra diger arkadaslar gibi ufak tefek modlara baslarim
Selam arkadaslar, su anda bir 2004 Gilera Runner VXR200 sahibiyim, genel olarak selenin yuksek olmasi, ve kucuk tekerler yuzunden (ozellikle artci ile dengesi cok degisiyor) kendiminkini satiliga koydum ve daha buyuk motorlara bakiyordum (nexus, beverly). Beverly 500 bir tane denedim ama agirligindan ve dengesinden (hatta cekisinden, 100'e kadar runner ile neredeyse ayniydi) pek memnun kalmadim, belki cok sey bekliyordum.
Bugun, Runner'in cok begendigim bir sonraki kasasini denedim. 12" yerine 14"-13" lastik kullanmasi daha dengeli bir motor olabilecegini dusundurmustu. Yakin zamanda denedigim ve cok begendigim X7'nin de ayni ebatta lastik kullanmasinin etkisi var tabi bunda.
Sonuc olarak, gercekten viraj ve duz yol dengesi olarak inanilmaz farkediyor. Cekis olarak benim motor ilk basta daha iyi gibi ama sanki 50-60 sonrasi yeni kasa daha iyi cekiyor. Gostergeler, isiklar, genel olarak kasa dizayni ve kalitesi 2004 kasanin cok ustunde. Tabi ki fiyat olarak da 500luk motorlara gore cok uygun. Belki aldiktan sonra diger arkadaslar gibi ufak tefek modlara baslarim