Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
Runner VXR200 2006-2007 Izlenimi
Selam arkadaslar, su anda bir 2004 Gilera Runner VXR200 sahibiyim, genel olarak selenin yuksek olmasi, ve kucuk tekerler yuzunden (ozellikle artci ile dengesi cok degisiyor) kendiminkini satiliga koydum ve daha buyuk motorlara bakiyordum (nexus, beverly). Beverly 500 bir tane denedim ama agirligindan ve dengesinden (hatta cekisinden, 100'e kadar runner ile neredeyse ayniydi) pek memnun kalmadim, belki cok sey bekliyordum.

Bugun, Runner'in cok begendigim bir sonraki kasasini denedim. 12" yerine 14"-13" lastik kullanmasi daha dengeli bir motor olabilecegini dusundurmustu. Yakin zamanda denedigim ve cok begendigim X7'nin de ayni ebatta lastik kullanmasinin etkisi var tabi bunda.

Sonuc olarak, gercekten viraj ve duz yol dengesi olarak inanilmaz farkediyor. Cekis olarak benim motor ilk basta daha iyi gibi ama sanki 50-60 sonrasi yeni kasa daha iyi cekiyor. Gostergeler, isiklar, genel olarak kasa dizayni ve kalitesi 2004 kasanin cok ustunde. Tabi ki fiyat olarak da 500luk motorlara gore cok uygun. Belki aldiktan sonra diger arkadaslar gibi ufak tefek modlara baslarim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
torm 11000km yeni kasa runnerı hem şehiriçi hemde şehirlerarası yollarda kullandım. Kesinlikle özellikle virajlarda eski kasaya oranla hemen farkedebileceğin yola yapışma farkı var.Tabi ki yine de 100km üstü virajlar sınır olmalı. Daha fazlasında tehlikeye yaklaşmış oluyorsun. Onun haricinde frenleri kendi ebatlarında ki scooterlar arasında kesinlikle harika. Bozcaada-İstanbul arası yazlığa gidip geldim gidişim yüklü ve artçılıydı buna rahmen ne o yollarda beni üzdü nede yetmiyor hissi verdi, runner kesinlikle boyundan büyük işler çıkartan bir motor. Tasarım olarak da en güzeli vxr 200 ler , st 200 leri ben runner a yakıştıramadım. Sportifliği sanki biraz çalınmış gibi
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
5-10 dakika surebildim sadece, ama yeni model daha bir motosiklet dengesine sahip gibi geldi bana. Uzun yolda hafiflikten dolayi yine problem olacaktir buyuk ihtimalle. Frenler eskinin de cok iyiydi, degistirmemisler heralde. St200 sadece makyajlanmis runner gibi duruyor, bir de motoru 21 yerine 19 beygir euro-3 yuzunden...


torm 11000km yeni kasa runnerı hem şehiriçi hemde şehirlerarası yollarda kullandım. Kesinlikle özellikle virajlarda eski kasaya oranla hemen farkedebileceğin yola yapışma farkı var.Tabi ki yine de 100km üstü virajlar sınır olmalı. Daha fazlasında tehlikeye yaklaşmış oluyorsun. Onun haricinde frenleri kendi ebatlarında ki scooterlar arasında kesinlikle harika. Bozcaada-İstanbul arası yazlığa gidip geldim gidişim yüklü ve artçılıydı buna rahmen ne o yollarda beni üzdü nede yetmiyor hissi verdi, runner kesinlikle boyundan büyük işler çıkartan bir motor. Tasarım olarak da en güzeli vxr 200 ler , st 200 leri ben runner a yakıştıramadım. Sportifliği sanki biraz çalınmış gibi
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
5-10 dakika surebildim sadece, ama yeni model daha bir motosiklet dengesine sahip gibi geldi bana. Uzun yolda hafiflikten dolayi yine problem olacaktir buyuk ihtimalle. Frenler eskinin de cok iyiydi, degistirmemisler heralde. St200 sadece makyajlanmis runner gibi duruyor, bir de motoru 21 yerine 19 beygir euro-3 yuzunden...

Beygir düşüşü çok kötü olmuş:farao:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
senin eski runner hikayelerini okurken dikkatimi cekti, birkac tane cok az kilometrede yeni kasa denemissin (vxr), ben sahibinden.com'da duzgun fiyatta (6000ytl isteyen var) bir tane goremedim. Gecen gun konustugum baska biri de 2bin kilometrede 4200 liraya falan aldigindan bahsetti...

Bun runner'lari nereden buluyorsunuz be yaw :)

Beygir düşüşü çok kötü olmuş:farao:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
senin eski runner hikayelerini okurken dikkatimi cekti, birkac tane cok az kilometrede yeni kasa denemissin (vxr), ben sahibinden.com'da duzgun fiyatta (6000ytl isteyen var) bir tane goremedim. Gecen gun konustugum baska biri de 2bin kilometrede 4200 liraya falan aldigindan bahsetti...

Bun runner'lari nereden buluyorsunuz be yaw :)

Abi runner satan çok da düzgünü yok:queen:Ama şu da var.Sahibinde.com da ilanı olup İstanbul'da olanlardan bakmadığım yoktu:cat:Ayrıcana 2bin kilometrede 4200 liraya alınan runner'a inanmam o fiyata o km'de 2004 eski kasayı bile vermezler:farao:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
Sen de yeni kasa runner bakiyordun degil mi? Belki soyleyen kisi salliyordu biraz 4200ytl konusunda (beverly 250 gormeye gitmistim, orada soylediler). Enteresan olan da 9bin kmdeki 2006 Beverly 250'yi 7250ytl'ye satiyorlardi, yenisi 8000ytl. Genel olarak Piaggio grubunda insanlar absurd fiyatlar soyluyorlar ikinci eller icin...

Abi runner satan çok da düzgünü yok:queen:Ama şu da var.Sahibinde.com da ilanı olup İstanbul'da olanlardan bakmadığım yoktu:cat:Ayrıcana 2bin kilometrede 4200 liraya alınan runner'a inanmam o fiyata o km'de 2004 eski kasayı bile vermezler:farao:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Sen de yeni kasa runner bakiyordun degil mi? Belki soyleyen kisi salliyordu biraz 4200ytl konusunda (beverly 250 gormeye gitmistim, orada soylediler). Enteresan olan da 9bin kmdeki 2006 Beverly 250'yi 7250ytl'ye satiyorlardi, yenisi 8000ytl. Genel olarak Piaggio grubunda insanlar absurd fiyatlar soyluyorlar ikinci eller icin...

Evet abi bir aralar ben de yeni kasa runner arıyordum ama kısmet olmadı.Bu arada ben sana şimdiye kadarki gördüğüm piyasa üzerine fikirlerimi belirteyim.Bu italyan motorlarının 2. elinde acayip bir fiyat dengesizliği var.Aç sahibinden.com'a bak.2007 model beverly 250'lerin sıfır fiyatı -eğerki satılmamışlar varsa- 7.990 civarı birşey.Fakat artık bu modellerden daha gelmiyormuş yerine beverly 500 tipindeki beverly 250 tourer'leri getiriyorlar.Bunların da fiyatları aşağı yukarı 10.220 civarı mı ne birşeydi.Fakat bizim cin akıllı milletimiz benim düşünceme göre diyor ki kendi kendine "Bak görüyor musun bizim motorlar acayip değer kazanmış sıfırı 10 kaat olmuş." haydi bakalım ona göre fiyat yazıyorlar.Hani fiyatlar da cidden çok abartı.2006 16000 km'deki modellere 7250 yazan mı dersin 2007 6000 civarı km'dekine 8000-8500 isteyen mi?2004 model eski tiplerine bile nereden baksan 6000 lira üzeri fiyat çeken var.Bir motoru aldığın zaman bu motor 5 milyar üstü ise 2. ele düştüğünde nereden baksan 700-800 değer kaybeder en az.Ben bu beverly'cilerin mantığını anlamış değilim ama:queen:Ben de dylan'ı satıp belki beverly 250 alırım diyordum ama bu kargaşada elimdeki en iyisi sanırsam:cat:
Sana da tavsiyem neyi almak istiyorsan alabilirsen sıfırını al abi.Hiç uğraşma:cat:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
77
Benim de su ana kadar gorduklerim aynen senin tecrube ettiklerin gibi. Dusuk km ve anlamli fiyatta Beverly-Runner bulmak imkansiz gibi, 100km bile kullanilmis olsa yenisi 8bin olan bir motorun kullanilmisina 7500 verilmez. Benim kasa runner'cilardan 5bin isteyenler var, dalga geciyorlar heralde :) Ya da klasik motorcu icgudusu, tok satici modeli, motorlarini satmak istemiyorlar ama satilirsa da buyugunu alma arzusundalar :)

Benim motoru sattiktan sonra yeni alacagim galiba, duzgun bir teklif bekliyorum... Sen Dylan'dan memnun musun?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben çok çok memnunum.Hani iyiki de runner almamışım diyorum.Belki de alıştım güzel geliyor ondandır ama gerek yakıt olsun, gerek yol tutuşu, hızlanması herşeyiyle dört dörtlük benim için.
Bu arada sana yamaha xmax 250 i modelini de tavsiye ederim.Dylan'dan sonra alacağım tek motordur.Cidden tam bir uzun yol canavarı ve de şehir içinde de atak.Lastikler de ön 15 arka 14 müthiş:cat:
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
2
Merhaba;
Nisan ayında piaggio fly 100 alarak motorculuğa başladım.Beklediğimden çok daha kısa bir sürede motor yetmemeye başladı.Yani bu makina görevini dört dörtlük yaptı ve artık görevi bir üst sınıfa devretti.
Kendisinden kendi kategorisinde alınabilecek azami verimi 2500 km'de aldım.
Kendisinden aldığım bu verimin de etkisiyle abisi Piaggio beverly 250ie 'yi almayı düşünüyorum.
Fly 100'ün satışı veya takası, aynı zamanda Beverly 250ie'nin alımı konusunda önerilerinizi,deneyimlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
2005 model x8-200 ile 25000 km'ye geldim. tık demedi.
bilgilerinize sunarım.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar ben forumumunuza bugun katıldım, tabii kabul ederseniz :) ismim erol, bir süre honda daylan kullandım şuan suzuki an 125 kullanıyorum moturumdan çok memnunum şehir içinde süper bir motor. Yazları şilede kalıyorum ve her gün işe istanbula gelmek zorundayım onun için büyük bir motor almayı düşünüyorum yaklaşık onbeş gündür motorlara bakıyorum ve kafam karma karışık oldu. En sonunda x9 500 evo almaya karar verdim gibi Bu kararım nasıl lütfen bana yardımcı olun bu motoru kullannan arkadaşlardan biraz bilgi rica ediyorum. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür eder kazasız yolculuklar dilerim.
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Ferco %15 gibi bir indirime gitmiş. 0 almayı düşünenler kaçırmasın derim.:cat:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Herkese selam arkadaşlar,

Bende beverly 500 var, motoru sadece hafta sonları kullanabiliyorum. Bazen göstergede ki sarı ışık devamlı yanıyor? acaba motorda elektrikle ilgili bir problemmi var? sorunun ne olduğuyla ilgili bilgisi olan varmı?

Teşekkürler.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar runner ı alalı 50 gün oldu.2200 km yaptım gerçekten mükemmel:cat::cat::cat:

goruntu042ic1.jpg

goruntu039ra2.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
istanbulda nexus 500 ie için bildiğiniz ve tavsiye edebileceginiz usta varmı
ama nexus görmüş geçirmiş olması şart
yardımcı olmak isteyen varsa hem buraya hemde özelden msj atarsa çok sevinirim
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Merhabalar Erdinç abi.Benim bildiğim bir Mustafa Usta var.K.Çekmece'de yeri.Hem hyosung hem de gilera, vespa, derbi vs servisi.Gerçekten iyi ve kalite bir usta.Sorunun neyse çözmede yardımcı olur.Ayrıca öyle ferco gibi paragöz de değil:cat:
Ferco'nun sitesinden alıntıdır...

FİRMA : ÇAKIRCA TİCARET MUSTAFA ÇAKIRCA
ADRES : KAHRAMANLAR CAD.NO:4 YEŞİLOVA
KÜÇÜKÇEKMECE
İLGİLİ KİŞİ : MUSTAFA ÇAKIRCA

TELEFON : (0212)-580 33 69

FAX : (0212)-580 33 69
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst