Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşlar runner 200 den derbi gp1 250 ye geçiş yapmak sizce nasıl olur ,
değermi sizce . ? ?

walla iki motorda kullanmadım ama ikisi arasında bende kalmıştım duyumlarıma göre derby 250 runner ı hertürlü yer diyolar ama kullanıcı farkı işte ii kullanıyosan yersin :queen:

ama degermi bence degmezzzzz
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
walla iki motorda kullanmadım ama ikisi arasında bende kalmıştım duyumlarıma göre derby 250 runner ı hertürlü yer diyolar ama kullanıcı farkı işte ii kullanıyosan yersin :queen:

ama degermi bence degmezzzzz

yürü bee yavrum benim döktürmüşün yine her zaman ki gibi arkandayım cnm arkidaşım :)
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Merhaba,

Benimde boyum 1,84 ve 85-88 kilo iken Beverly 250ie kullanıyordum.
Boy ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım Beverly'de. Güç konusunda ise tek kişi binecekseniz kesinlikle güçsüz gelmez. Ben ve 85 kiloluk bir arkadaşım ile birlikte 48litrelik topcase içinde içecek dolu iken Manisa Spil Dağına tırmandık. 1350 metre irtifaya çok fazla sıkılmadan çıkardı bizi. Virajlı ve dik yokuşlarda zorlanmadı desem yalan olur.
Birde çoğu Piaggio&Vespa&Gilera&Derbi ve türevleri markalarda bilindik debriyaj ısınması sonucunda gelen sesi bir defa duydum. O denli zorlamayıda hiçbir sürücü normal üstü şartlarda bile yapmaz.
İlk sahibi olduğum Beverly'yi 7500km kadar kullandım. Tavsiye edeceğim bir motosiklet.
Şimdiden hayırlı olsun.

Sevgili elitexc,verdiğiniz bilgiler için cok tesekkurler.Gucle ilgili bnm sorum az gelmesi deil fazla gelebilir mi acaba? cunku bu bnm ilk motorum olucak dedim gibi gerek agırlıgı vede boyutları itibariyle mavevralarda zorlanır mym?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Sevgili elitexc,verdiğiniz bilgiler için cok tesekkurler.Gucle ilgili bnm sorum az gelmesi deil fazla gelebilir mi acaba? cunku bu bnm ilk motorum olucak dedim gibi gerek agırlıgı vede boyutları itibariyle mavevralarda zorlanır mym?

Büyük tekerlerlekli bir scooter olduğu için zorlanmazsın,güç konusuna gelince vitesli olmadığı için problem olmaz bu tamamen senin kullanımına bağlı gaza fazla yüklenmezsen tabi..:)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
arkadaslar max.4500ytlye kadar kmsi 25.000 geçmemiş x8 veya x9 arıyorum özele msj cekerseniz sevinirim
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Büyük tekerlerlekli bir scooter olduğu için zorlanmazsın,güç konusuna gelince vitesli olmadığı için problem olmaz bu tamamen senin kullanımına bağlı gaza fazla yüklenmezsen tabi..:)

:cat:

Not: İlk motosikletiniz olacaksa kesinlikle alır almaz bir eğitime yazılın. Kendi motosikletinizin tepkilerini trafikde değilde kapalı alanda test edin.
Kendi motosikletinizle düşmeniz halinde (ne kadar düştüğünde bi tarafları kolayca çizilmesede) Piaggio masraflı bir motosiklet olabilir.

Kullandığım dönemde kaza veya çizik gibi bir sorunum olmadı fakat parça fiyatları pekde ucuz değil.
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Herkese selam arkadaşlar,

Bende beverly 500 var, motoru sadece hafta sonları kullanabiliyorum. Bazen göstergede ki sarı ışık devamlı yanıyor? acaba motorda elektrikle ilgili bir problemmi var? sorunun ne olduğuyla ilgili bilgisi olan varmı?

Teşekkürler.

1 ay bekledikten sonra bugün motordaki sorunu çözdük. Sarı ışığın yanmasının sebebi; regülatörün bozuk olmasından kaynaklanıyormuş. Değiştikten sonra herhangi bir sorun kalmadı. Ferco'da Uğur Usta sağolsun bayağı ilgi gösterdi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
1 ay bekledikten sonra bugün motordaki sorunu çözdük. Sarı ışığın yanmasının sebebi; regülatörün bozuk olmasından kaynaklanıyormuş. Değiştikten sonra herhangi bir sorun kalmadı. Ferco'da Uğur Usta sağolsun bayağı ilgi gösterdi.

Pek yerinde bir soru değil ama,,bu parçanın görevi nedir.?Tşk
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bilgi paylaştıkça artar. Tabiki soracağız öğreneceğiz. Regülatör motorun ürettiği elektrik enerjisini "regüle" ederek akünün kaynamadan şarj edilmesine yarar.


Şu yolda giderken stop ediyor demişsin bir başka konu başlığı altında bu sorunu çözebildin mi? Bu tür sorunları bu başlık altında sorarsan daha çabuk bilgi alabilirsin..
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Şu yolda giderken stop ediyor demişsin bir başka konu başlığı altında bu sorunu çözebildin mi? Bu tür sorunları bu başlık altında sorarsan daha çabuk bilgi alabilirsin..

Onu daha önce çözmüştüm. Ara gaz vermekten vazgeçince motor boğulmuyor ve stop etmiyor artık.
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar öncelikle herkese selam,

Bende temmuz ayı itibarı ile piaggio x9 500 kullanıcısı olarak bundan sonra aranızda olacağım..

GozgurS´isimli üyeden Alıntı
1 ay bekledikten sonra bugün motordaki sorunu çözdük. Sarı ışığın yanmasının sebebi; regülatörün bozuk olmasından kaynaklanıyormuş. Değiştikten sonra herhangi bir sorun kalmadı. Ferco'da Uğur Usta sağolsun bayağı ilgi gösterdi.


regülatör dediğimiz sanırım bir nevi bakır sargıdan oluşuyor maddi olarak ne kadara mal oldu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Arkadaşlar öncelikle herkese selam,

Bende temmuz ayı itibarı ile piaggio x9 500 kullanıcısı olarak bundan sonra aranızda olacağım..

GozgurS´isimli üyeden Alıntı
1 ay bekledikten sonra bugün motordaki sorunu çözdük. Sarı ışığın yanmasının sebebi; regülatörün bozuk olmasından kaynaklanıyormuş. Değiştikten sonra herhangi bir sorun kalmadı. Ferco'da Uğur Usta sağolsun bayağı ilgi gösterdi.


regülatör dediğimiz sanırım bir nevi bakır sargıdan oluşuyor maddi olarak ne kadara mal oldu ?

Garanti kapsamında olduğu için birşey ödemedim. Benim motora takılan regülatör aşağıdaki resimdekine benziyor.

86100478017yzxc530ah1.jpg


Bende aranızdayım artık :p

Welcome :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Garanti kapsamında olduğu için birşey ödemedim. Benim motora takılan regülatör aşağıdaki resimdekine benziyor.



tşk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst