MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
baghira içimi yiyor benm yaaa. 1ooo SF de ayrı bi vukuat ama ne yapalım bizde bunların ataları var :p
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
meraba kardes fotograftaki resimde debriyaj vidasinin etrafindaki yuvarlak 3 delikli cemberi cikartip motoru calistirmistim zarar vermis olabilirmi birde kapak vidalarinin oldugu yerden yag akitiyor neden acaba bilgin varmi selam

selam o kapak takılı değilken debriaj çalışmaz sadece motora hiç bişey olmaz.Yağ damlatmasıda ordaki sacın etradını kaplayan lastik oring var belki o sende yoktur ondan olabilir yada yağını fazla koyduysanda taşma yapıyor olabilir ordan.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
4
slm millet bende mz ciyim aranıza katılmış bulunyorum 92 mdl mz sahibiyim canavar maaşallah

ha bu arada motoru biraz elden geçirmem lazım 4 sinyal arka stop (komple) koltuk döşeme km ve devir saati bana ne kadara mal olur en ekonomiğinden yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
km devir saati ikisi birden 100 lira filan sinyaller 10 lira koltuk kılıfı'da 5 lira olması lazım.Konya'daki fiyatları yaklaşık bunlar.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
3
usta bende mz var 92 model bi sorun var bu aralar ikici viteste boşa düşü yor
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
selam o kapak takılı değilken debriaj çalışmaz sadece motora hiç bişey olmaz.Yağ damlatmasıda ordaki sacın etradını kaplayan lastik oring var belki o sende yoktur ondan olabilir yada yağını fazla koyduysanda taşma yapıyor olabilir ordan.

:rendeer:aleykumselam kardes o kapagi monte yapmak icin uc tane vida deliklari var oradan kaciriyor dedigin lastik saglam ogreneyim dedim proplemi nedir satacam 5 ci viteste 105 km yapiyom devir saati 5 motor catlayacak gibi oluyor ama 105 i gecmiyor yakit tuketimide cok fazla :rendeer:herkese hayirli surusler

ee birazda konuya resimler eklemek lazım devamı gelecek :cherry:

2bheartsfo1.jpg

752432197b9107d80mz2brtrg6.jpg

baghira10pt9.jpg

baghi2sf7.jpg

shooting016px2.jpg

slinde06052007120go7.jpg

suchspiel1wj9.jpg
brinci fotodaki mz fiyati 2004 model 1000 cc fiyati 9000 euro hollandada
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
4
killing_machine cevap için teşekkür ederim ben mersideyim burda ben de ufak bi araştırma yaptım fiyatlar hemen hemen aynı durumda
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
4
arkadaşlar motoru satmaya karar verdim 92 model 60000 km de kırmızı avrupa etz 251 zinciri ve körüğü değişecek sizce fiyatı ne kadar olur satmam için tavsiye edeceğin bi fiyat varsa bilgilendirmenizi istiyorum
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
4
aslında hırpalanmış durumda biraz ama fazla da deil ben yine de 450-500 civarı veren olursa satmayı düşünüyorum çooooook acil para sıkıntım var 1 veya 2 ay içinde de yeni bi tane alırım sanırım :S
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
evet mz ciler sahibinden.com da markamız kanuniden ayrılmış valla benim hosuma gitti bu saatte hadi hayırlı olsun bakalım :)
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
evet mz ciler sahibinden.com da markamız kanuniden ayrılmış valla benim hosuma gitti bu saatte hadi hayırlı olsun bakalım :)

demekki sahibinden.com a yazdığım mail işe yaramış, durumu inceleyip uygun görüldüğü taktirde değişiklik yaparız demişlerdi :cherry:

evet nerede kalmıştıkk..























 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
mz kullanmak çok zevkliymiş.mz farkını hemen ortaya koyuyar diğer motorların yanında
bu arada fotolar şahane
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
......

20fxno9.jpg


kendisi geçen gece 01.30 sularında köprü çıkışında yaptıgım kaza sonucu aramızdan ayrılmıştır. (pert) malesef artık yalnızım:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
cok ğeçmiş olsun sergeant dostum umarım sende bir şey yoktur cok cok geçmiş olsun
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
cok ğeçmiş olsun sergeant dostum umarım sende bir şey yoktur cok cok geçmiş olsun

sagol dostum.. iyiyim fazla koruma kullanmam ama o gün mont kask eldiven vardı havalar sogudugu için. ufak tefek sıyrıklarla atlattım. bellik yoktu beli sakatladık biraz. aklınızda olsun belliği dikkate alın 2 gündür yatıyorum işe gidemedim..

geçmiş olsun:rendeer:sana birşey olmamış Allah'tan...motorunda grenajlar filan gitmiştir mz'lere kolay kolay bişey olmaz.

bize arkadan bindirdikleri için arka taraf pert zaten. şase hafif yamuldu ama yinede saglam makina 15-20 m sürüklendim on kafada o arada gitti. hala tek parca ama pertlik oldu. çin malı bi alet olsa kürekle toplardık ordan.

bu arada MZ alınır haberiniz olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
usta çok geçmis olsun hakikaten üzüldüm sana acil şifalar dilerim kendine çok iyi bak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst