- Katılım
- 5 Ara 2007
- Mesajlar
- 120
:rendeer:motoru rektefe yaptirsam daha fazla yakmazmi sekmanlari degistirdigimde o da bir yarim rektefe sayilirmi mz ci arkadas senin cevaplarin hepsi mantikli sen fikrini soyluyorsun demekki baska sen kadar motordan anlayan yok ilgilendigin icin tesekkur selamlar:rendeer: