MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
:rendeer:motoru rektefe yaptirsam daha fazla yakmazmi sekmanlari degistirdigimde o da bir yarim rektefe sayilirmi mz ci arkadas senin cevaplarin hepsi mantikli sen fikrini soyluyorsun demekki baska sen kadar motordan anlayan yok ilgilendigin icin tesekkur selamlar:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
bülbül arkadaşım piston üzerindeki sekman yuvaları cok fazla genişlemişse silindirde cizikler fazlalaşmıssa pistonda kırık varsa v.b durumlarda sekman atmanın bir faydası yoktur yani sekman kurtarmıyordur bu durumda komple piston atmak gerekiyor fakat kullanılan pistonun kalitesi rektefiyecinin yaptıgı işçilik tamircinin yaptıgı işçilik de cok önemli motorun sesinden ne olduğu anlaşılabilir fakat mz ile cok fazla ugraşan yok artık devri bitti birde orjinal yedek parcası yok denecek kadar az hep yan sanayi mz artık tamamen zevk işi oldu yada iyi anlamak gerekiyor eger ğüvendiğin bir tamircin yoksa bence rektefiye ettirme ğittiği yere kadar kullan boşa paranı harcama
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
oncelıkle hepınıze selamlar aranıza daha yenı katılmaktayım bu konu super olmus bılen bılmeyen herkese yardım cı olunuyo. bu tur yapılan yorum lar motorlarımızın omru ıcın cok ıyı gelcek dıye dusunuyorm bu arada murat1046nın motoru cok guselmıs kendısını kutluyorm ınsallah bnm 301de bole olcak :mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
5
Mzler Uzun Yolda Yoruyor

slm 80km+80KM yol uzun yola cıktım sabah cıktım eldivenim olmasaydı elim donacaktı rüzgar felaket vuruyor ciğerime işledi hız olarak 80 i gecemedim 160 yaptım diyenler otoyolda yapmıstır benim yolum cakıllı asfalttı.yani anladımki uzun yol içn degil kısa sehir içi içn ideal motor.ALLAH korusun uzun yol gidilmezmiş rüzgar mahv etti .motorum 98 301 FUN
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
ender kardes bu sartlarda hangı motorla yola cıkılır sadece senn motor ıcın gecerlı degıl yanı o ruzgarda hıc bı motor rahatca gıtmez:cyclopsan
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
slm 80km+80KM yol uzun yola cıktım sabah cıktım eldivenim olmasaydı elim donacaktı rüzgar felaket vuruyor ciğerime işledi hız olarak 80 i gecemedim 160 yaptım diyenler otoyolda yapmıstır benim yolum cakıllı asfalttı.yani anladımki uzun yol içn degil kısa sehir içi içn ideal motor.ALLAH korusun uzun yol gidilmezmiş rüzgar mahv etti .motorum 98 301 FUN

kardes fun kadar büyük gorunen ama hafif şaseli motor yoktur ama alısırsan problem yapmaz ben hergün bogaz koprusunden geciyorum daha once hiç gecmediysen nasıl bir rüzgar oldugunu tahmin bile edemezsin ama alıstıktan sonra 110-120 dayarsın ki hergün yaptıgım yol. yinede funa tek kaybettiren hafif şasesidir bu kadar seri olmasaydı biraz daha agır olsaydı keske o yükseklikle ve grenajla rüzgarı daha cok yer gerci seninki 300lük benimkinden torkludur ama çokta farketmez. şileyede gittim geldim istanbuldan aralıksız 100km kadar baymaz mz ler üstünde rahat gidilir tabi motorun bitik olmaması lazım yinede dediğim gibi her kopruden gecisimde su motor biraz daha agır olsaydı derim..
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
arkadaslar benım motor bakımdan yenı cıktı. 1 aydan berı motoru zorlamıyorum sılındır rektefe oldu , pıston sekman attırdım, debrıyaj balatası felan ... nese bu gun motoru bı deneyım dedım ama son gazda kesme yapıyor motor neden olabılır sımdıden tesekkurler.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
geveze mehme arkadaşım platinden meksefeden olabilir ateşleme bobininden de yapabilir buji den kalbüratörden
motoru açmak içinde uzun yola çık yüksek viteste düşük devirde iki kişi binmeden mümkünse serin havalarda kullan motoru dinlendir yag pompasının ayarını ac benzinden depoya da yag kat rodaj döneminde kolay ğelsin
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
tesekkurler mzcı kardesım bu gun motorcuya gosterdım karburatorden oldugunu soledı. dedıgın gıbı :D bu motoru acmanında bu kadar zo0r olacagını dusunmuyodum ama gercektende zormus yane altında bole bı motor warken acana kadar kontrollu kullanmak cok zor uzun yol olarakta bugun 150 km yaptım zannedersem sole 500 km daha yapsam tam olacak ınsallah saglam bır sekılde acarım motoru herkese slm
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Hepinize slm olsun MZ ci arkadaşlarım abilerim:rendeer: bayadır takip edemiyordm sayfamızı nerelere gelmişz böle ya.Tam da sayfasına denk geldk heralde :queen:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
herkese slm arkadaslar benım orenmek ıstedıgım saglam bı mz ın vuracagı enson hız nedır. makıne acıldıgında denıyecemde:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
160 170 i görür ama direksiyonu sıkı tut motora iyi yapış arka freni unut yada arkana birisini al ama tam acmadan deneme o süratta bir kitlerseeeeeeee
allah yardım etsin aklına ğelirse de debriyajı sık
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
form sahipsiz arkadaşım sadece ben ğünlük takip ediyorum formu mz kalmadı kullananda kalmadı o yüzden kimseler yok burada mz in zamanında internet olayı yoktu şu an internet var ama mz yok devir yamaha honda suzuki devri dogal olarak
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
mz cı abı sen bana bı msn wersene bırbırımıze yardımcı oluruz :cat:
en azından sen bana yardımcı olursun :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burdayız merajk etmeyin.... Eski ve sağlam mz ci olarak takipteyiz... Devamlı okuyorum... Gayet güzel götürüyorsunuz sorunları... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst