geçmiş olsun:rendeer:
arkadaslar mz im için bir tane yağ pompası buldum onu takdırdıktan sonra buji yağlama sorunundan kurtulurmuyum??
abi bu adamlar niye paso bize vuruyo:queen:
geçmiş olsun
Çok büyük geçmiş olsun.... Ucuz atlatmışsın... Allah daha beterinden korusun.... :cat::cat:sagol kardeşim eyvallah..
Çok büyük geçmiş olsun.... Ucuz atlatmışsın... Allah daha beterinden korusun.... :cat::cat:
Çok çok geçmiş olsunale: kaza olayı çok kötü birşey Allah kimsenin başına vermesn, sizin bişeyiniz yoksa malın önemi olmuyor o zamanla yerine geliyor
tekrar geçmş olsun:rendeer: