Arkadaşlar slmlar adet olduğu üzere kendimi tanıtayım ismim bora 36 yaşındayım özel bir havayolunda pilotluk yapmaktayım istanbulda yaşıyorum, MZ ile ilgili yazılan bütün forumları okudum sahibinden.com daki tüm ilanlarada baktım , orda hangisi iyidir hangisi kötüdür anlıyıcak seviyede bilgim de yok,eski motorlara karşı ilgim daha fazla hiç motorum olmadı malesef bugüne kadar artık almak istiyorum bir tane MZ ler hoşuma gidiyo ama 250 ve 300 lük arasında karar veremedim yakıt az çok yakmış ona bakmıyorum süratlede pek ilgim yok zaten yeterince hızlı yaşıyorum sizlerden ricam bu konuda biraz fikirlerinizi almak şimdiden teşekkürler saygılar...