arkadaşlar bir süredir internete giremedim.
ne yazık ki motorumda sıkıntı var. lütfen bana bir fikir verin.
motorumun sanki sesi değişti, daha sert çalkışıyor rölantide sanki.
sık sık stop ediyor, özellikle dururken ama gazı bırakıp giderkende oldu,
bu esnada kontağı kaparken çıkan sese benzer bir ses çıkıyor,
hafif gaz verdiğinde kendini silkeliyor, sanki ileri geri hareket ediyor, titriyor
ve arada pat diye bir ses geliyor, genelde gaz verirken bu ses, tıpa sesi gibi sanki.
sizlerle görüştüğüm akşam artık moralimi bozmayacağım dedim ama ne çare.
sizce problem yada problemler neler olabilir. yardımcı olursanız sevinirim.
param olunca bir servise götüreceğim ancak pek bilgim olmadığı için gereksiz pek çoy yapıp daha fazla masraf çıkarabileceklerini yada hallettik deyip sorunun devam edebileceğinden korkuyorum.
teşekkür ederim, görüşürüz dostlar.