ulan sedo felaket tellalısın varya:mrgreen: şu yankapağı açıp bakma işi mantıklı birde şu k6 k7 olayı nedir bunu anlıyamadım yoksa k6 denen400cc k7 650cc anladığım kadarıyla
güzel estetik bir görüntüsü var rahatlığını bilemem ama bana bir scooter'a bu fiyatlar değmez gibi geliyor tabi zevk meselesi
pek sence bir scooter kaçpara etmeli???yada şöyle sorim şimdi motorumuz 400cc olmalı artı su soğutmalı olmalı artı geniş bagaj olmalı artı 160km görmeli artı uzunyola gide bilmeli artı yakışıklı olmalı artı servis yaygın olmalı artı parçası kolay bulunmalı...şimdi soruyorum bu özelliklerin hepsini bulunduran bir scooter değil (maxiscooter) kaç para etmeli???:silent:
böyle bi scooterin degeri paha biçilemez bişeydir:queen::queen::queen:
sedo gelsenin dayıyı(ybr)satalım sanada burgman alalım tek başıma karar vermeye tırsıyorumsenle bir ist kalkıp çoruma ordanda senin melekete gastamonuya gidelim
erkane çok geçmiş olsun. sende birşey olmaması sevindirici, motorundaki hasar ise gerçekten üzücü. sağlık olsun demen çok güzel. sonuçta bizden önemli değil. umarım kısa zamanda hasarı giderebilirsin. tekrar çok geçmiş olsun.
Erkana Allahın izniyle hiçbirşey olmaz, motor'da kaskolu çok şükür değişir parça olur biter..
Geziyle ilgili hala ses seda yok, hava durumu biraz sakat ama benim için sorun yok..
Herkesin geçmiş bayramını kutlarım..
"Burgman 400" optimum bir motordur. Konfor, ekonomi, prestij bir aradadır. Öyle ki, adamı 2'nci bir motor sahibi bile yapar (vitesli'ye geçenler, ondan da vazgeçemedikleri için). ::145::
Arkadaşlar, bu arada 2-3 saat önce sahilyolunda Kuruçeşme'den Bebek'e doğru olan 2 şeritli gidiş yolunda ağır akan trafikte ortadan ilerlerken, solundan geçmekte olduğum aracın şoförü bakmadan etmeden birden kapıyı açıp motora çarpınca motorumla beraber devrildim. ::baaas:: Motorumun sağ tarafındaki granajında hasar var. Kapı öyle sert çarpmış ki, deri döşemesi dahi yarıldı. Neyse, sağlık olsun diyelim ::meleeek:
Cumartesi sabah motorumu Fevzi Usta'ya götürüp, kaskoya başvuracağım. Üzülerek söylüyorum ki, çok istediğim 7 göller gezisine malesef gelemiyorum, kısmet değilmiş. Bir dahakine inşallah.. :king:
erkancım henüz internete girebildim. sana birşey olmamasına çok sevindim. motor yapılır önemli değil. arabaların yanından geçerken kornaya basmayı ihmal etmemeli..
tekrar geçmiş olsun. ALLAH beterinden korusun.
mrb...anlaşıldı bu burgman paylaşım bölümünede sadece millet burgman kullanıyo modele göre km v.s özelliklerde şukadar eder dicek bilgi sahibi kimse yok.bir soru sorduk iki kişi cevap vermiş tşk.
Teknik sorularla ilgili bir çok şeyi bir çok arkadaşımızla önceki sayfalarda paylaştık. Motorun bir piyasası var burada temizlik ve hasarsızlığı önemli bir kriterdir. 7.000ytl. civarında bir bütçeyle çok rahat şekilde 2005 model AN400 Burgman sahibi olabilirsiniz burada ki optimum fiyat budur. 2006 modellere baktığınızda sorun sahibi ve yüksek km. de Burgman bulabilirsiniz. Kayış ömrü fabrikanın belirttiği 26.000km'dir bu km de değişmesini önerir. Ancak 40.000km bu kayış yapar ama kim garanti verirse yalandır. Yolda bırakabilecek bir parçadır. Bu arada Burgman hafife alınacak bir motor değildir. Scooter diye tabir edilen bu motor daha az bakımla bir çok vitesli motordan daha uzun ve rahat yol yaptırır. Gerçekten roller adı verilen scooterlarla karıştırılmaması önemle vurgulanır. Burgman'ın sonu 600cc üstü Touring makinedir.
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.
cevabını almışsın.
hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.
neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE
saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.
cevabını almışsın.
hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.
neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE
saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.
Arkadaşlar içinde Şavaş motorunu satmak istiyor 2004 model An400 Burgman motorda hile hurda yok istersen kendisinle görüş derim. Sahibinden.com'da bir çok Burgman var ama almadan önce bu başlıktaki yazılanları okursan ilk ağızdan bir Burgman'da ne olabilir bunları buradan görüp öyle almış olursun. Alıpta daha sonra pişman olan bir kaç arkadaşımız da var. Onlarda sorunlarını önceki sayfalarda yazıya döküp paylaşmışlardı
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.
cevabını almışsın.
hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.
neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE
saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.
mehmet abi sen burgman alirken yaninda beni götür ben burgman larin cigerini bilirim:queen::queen:rölentidekini sesini dinler kaç binde oldgunu söylerim o derece yani:queen::queen::queen: