Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
51
güzel estetik bir görüntüsü var rahatlığını bilemem ama bana bir scooter'a bu fiyatlar değmez gibi geliyor tabi zevk meselesi
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
güzel estetik bir görüntüsü var rahatlığını bilemem ama bana bir scooter'a bu fiyatlar değmez gibi geliyor tabi zevk meselesi

pek sence bir scooter kaçpara etmeli???yada şöyle sorim şimdi motorumuz 400cc olmalı artı su soğutmalı olmalı artı geniş bagaj olmalı artı 160km görmeli artı uzunyola gide bilmeli artı yakışıklı olmalı artı servis yaygın olmalı artı parçası kolay bulunmalı...şimdi soruyorum bu özelliklerin hepsini bulunduran bir scooter değil (maxiscooter) kaç para etmeli???:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
pek sence bir scooter kaçpara etmeli???yada şöyle sorim şimdi motorumuz 400cc olmalı artı su soğutmalı olmalı artı geniş bagaj olmalı artı 160km görmeli artı uzunyola gide bilmeli artı yakışıklı olmalı artı servis yaygın olmalı artı parçası kolay bulunmalı...şimdi soruyorum bu özelliklerin hepsini bulunduran bir scooter değil (maxiscooter) kaç para etmeli???:silent:

böyle bi scooterin degeri paha biçilemez bişeydir:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Teknik sorularla ilgili bir çok şeyi bir çok arkadaşımızla önceki sayfalarda paylaştık. Motorun bir piyasası var burada temizlik ve hasarsızlığı önemli bir kriterdir. 7.000ytl. civarında bir bütçeyle çok rahat şekilde 2005 model AN400 Burgman sahibi olabilirsiniz burada ki optimum fiyat budur. 2006 modellere baktığınızda sorun sahibi ve yüksek km. de Burgman bulabilirsiniz. Kayış ömrü fabrikanın belirttiği 24.000km'dir bu km de değişmesini önerir. Ancak 40.000km bu kayış yapar ama kim garanti verirse yalandır. Yolda bırakabilecek bir parçadır. Bu arada Burgman hafife alınacak bir motor değildir. Scooter diye tabir edilen bu motor daha az bakımla bir çok vitesli motordan daha uzun ve rahat yol yaptırır. Gerçekten roller adı verilen scooterlarla karıştırılmaması önemle vurgulanır. Burgman'ın sonu 600cc üstü Touring makinedir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sedo gelsenin dayıyı(ybr)satalım sanada burgman alalım tek başıma karar vermeye tırsıyorum:p senle bir ist kalkıp çoruma ordanda senin melekete gastamonuya gidelim

allah mi söyletiyo abi seni:queen:valla ne yalan söyliyim cok güzel olurdu emme ben o makinaya ancak rüyamda biner gastamonuya giderim:queen::queen:daha ybr ile gidemdik ya:)
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
erkane çok geçmiş olsun. sende birşey olmaması sevindirici, motorundaki hasar ise gerçekten üzücü. sağlık olsun demen çok güzel. sonuçta bizden önemli değil. umarım kısa zamanda hasarı giderebilirsin. tekrar çok geçmiş olsun.

Teşekkür ederim "Yokum". Her zaman dikkat, pür dikkat diyorum.. ::150::
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Erkana Allahın izniyle hiçbirşey olmaz, motor'da kaskolu çok şükür değişir parça olur biter..
Geziyle ilgili hala ses seda yok, hava durumu biraz sakat ama benim için sorun yok..
Herkesin geçmiş bayramını kutlarım..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Erkana Allahın izniyle hiçbirşey olmaz, motor'da kaskolu çok şükür değişir parça olur biter..
Geziyle ilgili hala ses seda yok, hava durumu biraz sakat ama benim için sorun yok..
Herkesin geçmiş bayramını kutlarım..

Eyvallah Tarikiko, bu aksam motorumu servise verdim, 2 hafta sonra teslim alıcam inş hayılısı ile.. ::154::
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
yağrın hafif yağışlı diyor ama 25 27 derece gösteriyor geziye tarık gibi bende varım gidilecekse haberleşelim
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
"Burgman 400" optimum bir motordur. Konfor, ekonomi, prestij bir aradadır. Öyle ki, adamı 2'nci bir motor sahibi bile yapar (vitesli'ye geçenler, ondan da vazgeçemedikleri için). ::145::

Arkadaşlar, bu arada 2-3 saat önce sahilyolunda Kuruçeşme'den Bebek'e doğru olan 2 şeritli gidiş yolunda ağır akan trafikte ortadan ilerlerken, solundan geçmekte olduğum aracın şoförü bakmadan etmeden birden kapıyı açıp motora çarpınca motorumla beraber devrildim. ::baaas:: Motorumun sağ tarafındaki granajında hasar var. Kapı öyle sert çarpmış ki, deri döşemesi dahi yarıldı. Neyse, sağlık olsun diyelim ::meleeek:

Cumartesi sabah motorumu Fevzi Usta'ya götürüp, kaskoya başvuracağım. Üzülerek söylüyorum ki, çok istediğim 7 göller gezisine malesef gelemiyorum, kısmet değilmiş. Bir dahakine inşallah.. :king:


erkancım henüz internete girebildim. sana birşey olmamasına çok sevindim. motor yapılır önemli değil. arabaların yanından geçerken kornaya basmayı ihmal etmemeli..

tekrar geçmiş olsun. ALLAH beterinden korusun.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
mrb...anlaşıldı bu burgman paylaşım bölümünede sadece millet burgman kullanıyo modele göre km v.s özelliklerde şukadar eder dicek bilgi sahibi kimse yok.bir soru sorduk iki kişi cevap vermiş tşk.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
geçmiş olsun erkancım
Bunada şükür...
Piyasada kazma dolu birader.
Dün polonezden dönerken bilerek beni sıkıstıran bir araba sürücüsüyle kavga ettim bende..
Arkadan gelen hiç tanmadıgım 3 motosikletli benim tartiştıgımı görünce durdular.Bunu gören O.Ç. alttan almaya başladı..

Sonuç olarak dikkat etmek lazım..
Sanada tekrar geçmiş olsun Erkancım.....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
mrb...anlaşıldı bu burgman paylaşım bölümünede sadece millet burgman kullanıyo modele göre km v.s özelliklerde şukadar eder dicek bilgi sahibi kimse yok.bir soru sorduk iki kişi cevap vermiş tşk.


selam arkadaş, iki soru sormuşsun.

Teknik sorularla ilgili bir çok şeyi bir çok arkadaşımızla önceki sayfalarda paylaştık. Motorun bir piyasası var burada temizlik ve hasarsızlığı önemli bir kriterdir. 7.000ytl. civarında bir bütçeyle çok rahat şekilde 2005 model AN400 Burgman sahibi olabilirsiniz burada ki optimum fiyat budur. 2006 modellere baktığınızda sorun sahibi ve yüksek km. de Burgman bulabilirsiniz. Kayış ömrü fabrikanın belirttiği 26.000km'dir bu km de değişmesini önerir. Ancak 40.000km bu kayış yapar ama kim garanti verirse yalandır. Yolda bırakabilecek bir parçadır. Bu arada Burgman hafife alınacak bir motor değildir. Scooter diye tabir edilen bu motor daha az bakımla bir çok vitesli motordan daha uzun ve rahat yol yaptırır. Gerçekten roller adı verilen scooterlarla karıştırılmaması önemle vurgulanır. Burgman'ın sonu 600cc üstü Touring makinedir.


cevabını almışsın.

hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.

neden alınganlık gösterdin anlayamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.




cevabını almışsın.

hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.

neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE

saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.




cevabını almışsın.

hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.

neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE

saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.

Arkadaşlar içinde Şavaş motorunu satmak istiyor 2004 model An400 Burgman motorda hile hurda yok istersen kendisinle görüş derim. Sahibinden.com'da bir çok Burgman var ama almadan önce bu başlıktaki yazılanları okursan ilk ağızdan bir Burgman'da ne olabilir bunları buradan görüp öyle almış olursun. Alıpta daha sonra pişman olan bir kaç arkadaşımız da var. Onlarda sorunlarını önceki sayfalarda yazıya döküp paylaşmışlardı
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
mesela ben, sürekli bu forumu takip ederdim.
ama nedense alacağım vakit, motorunu satan arkadaş var mı diye sormak aklıma gelmedi ve tanımadığım bir motor aldım. şimdi egsozu nasıl değiştirebilirim diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
selam arkadaş, iki soru sormuşsun.




cevabını almışsın.

hem forumda ararsan burgmanla alakalı tüm konulara cevaplarda bulabilirsin.

neden alınganlık gösterdin anlayamadım.[/QUOTE

saygı değer abicim senin ve senin gibi burgman hakkında bilgisi salam olan bir iki kişinin yazdıklarını okudm demekki bu gözümden kaçmış yanlız şöle bişe söz konusu 2005 model olupta 7000ytl ben burgman görmedim düzgün salıklı olanından sen bulabilirsen bana haber ver işte telim 0546 661 41 41 kesinlikle haberim olsun...saygılar.tşk.

mehmet abi sen burgman alirken yaninda beni götür ben burgman larin cigerini bilirim:queen::queen:rölentidekini sesini dinler kaç binde oldgunu söylerim o derece yani:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst