Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
Ben cok nadir kullanabildiğim için satmayı düşünüyorum,2004 model Gri Burgman An400,12.500 km. 6750ytl. Malossi kayış, yay ve bilye, hava filtresi var ekstra. Sol altta cok az çiziği var, özellikle boyatmadım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279

:queen::queen::queen::queen:geldim abi:):)

Ben cok nadir kullanabildiğim için satmayı düşünüyorum,2004 model Gri Burgman An400,12.500 km. 6750ytl. Malossi kayış, yay ve bilye, hava filtresi var ekstra. Sol altta cok az çiziği var, özellikle boyatmadım.

hocam resimlerini koyman mümkün mü yada sahibindende ilani varsa ilan numarasinida verebilrisin bizede burgman lazim ya şansa bak:):p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
:queen::queen::queen::queen:geldim abi:):)



hocam resimlerini koyman mümkün mü yada sahibindende ilani varsa ilan numarasinida verebilrisin bizede burgman lazim ya şansa bak:):p

İlan vermedim , resimleri de çekip daha sonra koyarım. İsterseniz kendisini görün, daha saglıklı olur bence.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İlan vermedim , resimleri de çekip daha sonra koyarım. İsterseniz kendisini görün, daha saglıklı olur bence.

okey kendini görelimde 700km var aramızda:)sen eniyisi resim koyistersen

Ben cok nadir kullanabildiğim için satmayı düşünüyorum,2004 model Gri Burgman An400,12.500 km. 6750ytl. Malossi kayış, yay ve bilye, hava filtresi var ekstra. Sol altta cok az çiziği var, özellikle boyatmadım.[/QUOT

birde şöyle bişe var 6000ytl verebilirim(dikkat lütfen motorun 6000ytl eder demiyorum)ben okadar verebilirim.çünki 700km uzaktan gelicem işi güzü bırakıp yol masrafı noter geri dönüş yeme içme derken bana yuvarlak hesap 7000ytl patlıcak...cevabını beklerim...saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
''BİR ERMENİ ÖLDÜ HEPİNİZ ERMENİ OLDUNUZ,15 ŞEHİT VAR NEZAMAN TÜRK OLACAKSINIZ???''


bravo dragstar;senmi yazdın yoksa biryerden mi gördün bilmiyorum ama çok hoşuma gitti:cat:

(konu dışı oldu özür dilerim:salut:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
''BİR ERMENİ ÖLDÜ HEPİNİZ ERMENİ OLDUNUZ,15 ŞEHİT VAR NEZAMAN TÜRK OLACAKSINIZ???''


bravo dragstar;senmi yazdın yoksa biryerden mi gördün bilmiyorum ama çok hoşuma gitti:cat:

(konu dışı oldu özür dilerim:salut:)

abi yalan söylemiyim bende sitenin birinde 16 yaşında bir çocuk kendi imzası olarak kullanmış gördüm 6/7 aykadar önce şehit olayı olunca:salut:aklıma geldi yazdım
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Sıtarbaks saat 20:00'da toplanalım arkadaşlar, hava güzel Allahın izniyle yağmur yok..
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
tamam laaaa bende geliyorum. Uzun zamandır görmediğimiz arkadaşlarımızıda bekleriz.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ben cok nadir kullanabildiğim için satmayı düşünüyorum,2004 model Gri Burgman An400,12.500 km. 6750ytl. Malossi kayış, yay ve bilye, hava filtresi var ekstra. Sol altta cok az çiziği var, özellikle boyatmadım.

ilan sahibi arkadaş hanidiyorum birzahmet satıyorum dediğin burgmanın için sana nasıl ulaşılır onu söylesende bizde şu gezilere katılsak artık bak herifler çarı yapıyoo aaaaa
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
ilan sahibi arkadaş hanidiyorum birzahmet satıyorum dediğin burgmanın için sana nasıl ulaşılır onu söylesende bizde şu gezilere katılsak artık bak herifler çarı yapıyoo aaaaa

Resimleri çekemedim henüz dragstar, kusuruma bakma, teklifine inemem ama ufak bir pazarlık payı olabilir belki. Eğer limitini yükseltebilirsen daha önce vermiş olduğun numaradan ararım, konuşuruz. Selamlar.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
orası kesin vedat abi, özellikle son dönemlerde ii ce huyunu suyunu öğrendim yakıtını flnda düşürdüm çok keyif alıyorum.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkese selam bizim burgman 650 nin yağını yaklaşık 500 km önce değişmiştik ama bugün OİL CHANGER yazısı çıktı o yazıyı nası kaldırabiliriz bilgisi olan varmı ???(bi zararı yoktur belki ama baktıkca gözüm takılıyo)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
arkadaşlar bir süredir internete giremedim.
ne yazık ki motorumda sıkıntı var. lütfen bana bir fikir verin.
motorumun sanki sesi değişti, daha sert çalkışıyor rölantide sanki.
sık sık stop ediyor, özellikle dururken ama gazı bırakıp giderkende oldu,
bu esnada kontağı kaparken çıkan sese benzer bir ses çıkıyor,
hafif gaz verdiğinde kendini silkeliyor, sanki ileri geri hareket ediyor, titriyor
ve arada pat diye bir ses geliyor, genelde gaz verirken bu ses, tıpa sesi gibi sanki.
sizlerle görüştüğüm akşam artık moralimi bozmayacağım dedim ama ne çare.
sizce problem yada problemler neler olabilir. yardımcı olursanız sevinirim.
param olunca bir servise götüreceğim ancak pek bilgim olmadığı için gereksiz pek çoy yapıp daha fazla masraf çıkarabileceklerini yada hallettik deyip sorunun devam edebileceğinden korkuyorum.
teşekkür ederim, görüşürüz dostlar.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
herkese selam bizim burgman 650 nin yağını yaklaşık 500 km önce değişmiştik ama bugün OİL CHANGER yazısı çıktı o yazıyı nası kaldırabiliriz bilgisi olan varmı ???(bi zararı yoktur belki ama baktıkca gözüm takılıyo)

400 lükte gösterge tablosunun sağındaki tuşa basılı tutarak kontağı açıyorsun,sen yinede yağını kontrol et,biraz eksiltme yapabiliyor bu motorlar.
yağın kalitesine göre yağ içerde buharlaşıyor o yüzden eksiliyor,endişe etmeye gerek yok.

arkadaşlar bir süredir internete giremedim.
ne yazık ki motorumda sıkıntı var. lütfen bana bir fikir verin.
motorumun sanki sesi değişti, daha sert çalkışıyor rölantide sanki.
sık sık stop ediyor, özellikle dururken ama gazı bırakıp giderkende oldu,
bu esnada kontağı kaparken çıkan sese benzer bir ses çıkıyor,
hafif gaz verdiğinde kendini silkeliyor, sanki ileri geri hareket ediyor, titriyor
ve arada pat diye bir ses geliyor, genelde gaz verirken bu ses, tıpa sesi gibi sanki.
sizlerle görüştüğüm akşam artık moralimi bozmayacağım dedim ama ne çare.
sizce problem yada problemler neler olabilir. yardımcı olursanız sevinirim.
param olunca bir servise götüreceğim ancak pek bilgim olmadığı için gereksiz pek çoy yapıp daha fazla masraf çıkarabileceklerini yada hallettik deyip sorunun devam edebileceğinden korkuyorum.
teşekkür ederim, görüşürüz dostlar.

tam bilgim yok ama enjeksiyon ile ilgili problem olabilir,benimde enjeksiyona giden kablo kopmuştu motor teklemeye başladı baştan sonra stop etmeye başladı,sonrada yolda kaldım ama sorun kablodaymış.
hava filitresini temizlemek için açtığımız yeri aç ve orda ki kabloları,soketleri kontrol et,bunların dışında sorun benzinde de olabilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst