[Adana MT] 02.10.2008 Gaziantep Kültür Gezisi

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yav gürsel abi bu kn bana ufak mı geliyor ne manda agaca çıkmış gibi duruyorum üzerinde sanki :p güzel kareler :cat:
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
122
G.Antep yöresinin misafirperverliği herkes tarafından bilinir, bizde tasdik edip onayladık, antep mt ye herşey için çok çok teşekkürler. Çok güzel ve eğlenceli bir gezi oldu. Geziyi organize eden ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Bende bir kaç resim varda resim ekleme özürlüyüm galiba ekleyemedim...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
182
G.Antep yöresinin misafirperverliği herkes tarafından bilinir, bizde tasdik edip onayladık, antep mt ye herşey için çok çok teşekkürler. Çok güzel ve eğlenceli bir gezi oldu. Geziyi organize eden ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Bende bir kaç resim varda resim ekleme özürlüyüm galiba ekleyemedim...

Sizin gelmenizden biz mutluluk duyduk ama ben yoktum affola bidaki buluşmada inş
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
evsahipliğiniz için hepinize teşekkür ediyorum yemekler güzeldi ama DOSTLUĞUNUZ herşeye değerdi hepbirlikte yeni iyi geziler
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Süper bi gezi olmuş her zamanki gibi,Adana Mt&Gaziantep Mt çok güzel bi organizasyon gerçekleştirmişler katılan herkesin eline koluna sağlık şehir dışında olduğumdan dolayı katılamadım bu yüzden çok üzgünüm başka gezilerde hep birlikte olmak ümidiyle herkese sevgiler selamlar...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Tüm Adana MT ve Gaziantep MT'ye selamlar.Yine yemekler yenmiş eol sohbet ve bol neşeli geçmiş....

Adını sayamadağım tüm herkesin eline yüreğine sağlık....
Bu arada Hasan abi özletiyorsun kendini bir dinginlik bir yorgunluk var sende...Kendine iyi davran oralarda:rendeer:

Aydemir abi ne tarz bir patlıcan o yaaa dibim düştü.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
evet arkadaşlar resimlerin devamı
bölge trafik önünde antep mt yi beklerken
dsc000611824468ff9.jpg

dsc000621837312wx1.jpg

muzafferimle hayal olmuşuz be
dsc000631848906wq2.jpg

motorlarımız o kadar çokki
dsc000641859531lc1.jpg

antep zoo ya giriş
dsc000651873781zm8.jpg

dsc000661887984be5.jpg

maymunun keyfi kıskanılmayacak gibi deyil
dsc000671903375ag3.jpg

tamamı olmasada ADANA MT
dsc000791917203bt9.jpg

deve kuşu gardaşımı yemeye çalışırken
dsc000821931437kv9.jpg

dsc000831943953oe1.jpg

dsc000841955859ri7.jpg

timsahlar o kadar durağanki maket sandım önce
dsc000851968078xo7.jpg

dsc000881982546hh2.jpg

adaşımın estetik bir pozu
dsc000931995906ar1.jpg

dsc000942008859jm0.jpg

balıkçı adamım balıklarla resim çekilmemmi
dsc000992032796no2.jpg

muzafferler
dsc001002062281hr2.jpg

çok güzel büyük tamamını gezemediğimiz bir hayvanat bahçesi
dsc001012075250bv6.jpg

dsc001022087734lw6.jpg

haluk kardeşim yengeme bu dl den alacakmış
dsc001032111531gn0.jpg

dsc001042124812kz1.jpg

dsc001062136140ob6.jpg

dsc001072147828wz1.jpg

dsc001082175421re4.jpg

evet arkadaşlar benden bu kadar
daha çok resim olması lazım, millet dökün şu resimleri.
arkadaşlar resim yüklemekte zorlanıyorsanız şu adresi kullanın
http://toolbar.imageshack.us/
firefox, yada explorer hangisini kullanıyorsanız onun toolbarını indirin uploada tıklayarak bütün resimleri tek seferde yükleyebilirsiniz
yani kaçış yok:queen:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
: ))

Güzel organizasyon olmuş tebrikler

Bu arada;



Gsr sürücüsü bu arkadaşın ayağını ezmeyi başarabildimi veya şöyle deyim arkadaşımız ayağını ezdirtmeyi başabildimi:)

yok abı tam becerenedı arkadas gsr yenı aldı ya alısamadı oyle arada bir ayak falan eziyor yani : ))) bırakmadıkı rahat bir poz vereyim bir poz ugruna az kalsın gsr nin altında kalıyordum yani : )) şaka ama cok harıka bız gezıydı katılan katılmayan herkese teşekkürler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimler çok güzel ya imrendirici süper gezi olmuş,elleriniize emeğinize sağlık

hayali abicim hiç yakışmışmı sana koca tepsi baklavayı tekbaşına götürüyon mt nin önüde:p:p:p

s7300683zl6.jpg
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Bunlar da benim makineme takılanlar. Antep MT ye konukseverliklerinden dolayı teşekkür ederiz.
img5889resizedz3.jpg

img6009resizevi6.jpg

img6010resizele4.jpg

img5990resizezm7.jpg

img6015resizets7.jpg

img6018resizemt2.jpg

img5996resizepz7.jpg

img5938resizelo0.jpg

img6011resizexg9.jpg

img6004resizeve2.jpg

img5989resizeup6.jpg

img5912resizerf0.jpg


Alacaz bakalım böyle bişi yoksa yolda yetişemiyoruz millete.

img6021resizest7.jpg

img5891resizerd9.jpg

img5893resizehh9.jpg

img6006resizexv7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Dünden devam. :)



















































































































:) Yuh bana. Becerememişim. Bazı fotolar çift, hatta daha fazla gitmiş. Kusura bakmayın.

arkadaşlar ayıp ayıp..lokmalar obiçim geziyi hafta sonu veya cuma olsydı daha iyi olmazmıydı nasılda çok severim patlıcan kebabı:pr:arkadaşlar emeginize.saglık YARASIN HEPİNİZE.kan şeker olsun afiyet olsun güzl gezi olmuş :cat:

Hocaaaam... Sen neredeydin be ya? Gözlerim aradı seni vallaha.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
durun arkadaşlar daha gezi bitmedi en azından benim için şanlıurfadayım geziyorum resimler daha sonra ama aynı resimler ben urfa resimlerini eklerim olmazsa selamlar

Ahmet..Paşam ziyaretin için teşekkürler..Gerçi ilgilenemedim..Kısa oldu..
Fakat bir çay içip 10 dakikalık sohbeti ziyaretten saymıyorum..
Keşke dün akşam arasaydınız Adaşımla beraber..

Bidaha ki gelişinde haberleşelim..:cat:
Bunu saymadım..:)

Sahi biz niye foto çekinmedik ya...
Bak sohbete daldık unuttuk iyi mi?..:wiinkk:

Neyse dedim ya saymadım diye bir dahakine kalsın fotolar artık.:pale:

Tekrardan ayağına sağlık. :rendeer:.Tekerin sağlam dönsün yollarda..:rendeer:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
tum antep mt ye tesekurlerımı sunarım cok ıı agırlandık sızıde kısa zamanda adanamıza beklıyoruz ..bızdede lezzet var unutmayın...:)gorusmek uzere ..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bileydim ben bayram haftası mesai alırmıydım beeee....
uçardım oralara... gürsel abiiiiiiiiiii, gezi varsa habet et. patladım burdaaaaa.....

sesimi duyan var mıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı???
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
.[muzafferler
dsc001002062281hr2.jpg

yav maşallah allah nazardan sklasın allah sizlere ömür versin.biyastıkta kocayın işşallah:rendeer::rendeer: yav bacım yeter artık şu japonlugundan biraz vazgeç de şugaribim biraz nefes alsın yahuu utanmasan iştede kardeşimi rahat bırakmıtacan yahu alllahtan kaedeşim biraz işte kafa dinliyordur:queen::queen: bak adaşım sakın ha kask içi konuşma cihazı alma sonra allahu ekber dersin ona göre:queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
.[muzafferler
dsc001002062281hr2.jpg

yav maşallah allah nazardan sklasın allah sizlere ömür versin.biyastıkta kocayın işşallah:rendeer::rendeer: yav bacım yeter artık şu japonlugundan biraz vazgeç de şugaribim biraz nefes alsın yahuu utanmasan iştede kardeşimi rahat bırakmıtacan yahu alllahtan kaedeşim biraz işte kafa dinliyordur:queen::queen: bak adaşım sakın ha kask içi konuşma cihazı alma sonra allahu ekber dersin ona göre:queen::queen:

yaw adaşım ben hayatımdan memnunum, istediğim gibi istediğim yerde gezebiliyorum. Darısı kıskananlara....:cherry::mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst