[Adana MT] 02.10.2008 Gaziantep Kültür Gezisi

Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
demir atlı kovboylar gezin bakalım.geliyom 8,5 ay kaldı urfa macerasının bitmesine adanam canım benim bekle beni geliyom.bir dahaki bici partisine ordayım hahahah
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Ahmet..Paşam ziyaretin için teşekkürler..Gerçi ilgilenemedim..Kısa oldu..
Fakat bir çay içip 10 dakikalık sohbeti ziyaretten saymıyorum..
Keşke dün akşam arasaydınız Adaşımla beraber..

Bidaha ki gelişinde haberleşelim..:cat:
Bunu saymadım..:)

Sahi biz niye foto çekinmedik ya...
Bak sohbete daldık unuttuk iyi mi?..:wiinkk:

Neyse dedim ya saymadım diye bir dahakine kalsın fotolar artık.:pale:

Tekrardan ayağına sağlık. :rendeer:.Tekerin sağlam dönsün yollarda..:rendeer:



abi selam haklısın valla çok kısa oldu bende sayymıyorum bunu inşallah bir dahakine bütün bir gün güzelce vakit geçirriz tanıştığımıza çok memnun oldum selamlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bileydim ben bayram haftası mesai alırmıydım beeee....
uçardım oralara... gürsel abiiiiiiiiiii, gezi varsa habet et. patladım burdaaaaa.....

sesimi duyan var mıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı???

sencer biliyorsun ben er5 imi sattım 600f de artçı bazende yedek pilot olarak gittim.o yüzden hiç kimseyi akıl edemedim, yani misafir gibi bişeydim orada.
bu arada doktorum ÜMİT'im 240 basmak çok harikaydı güvenip motorunu emanet ettiğin için teşekkür ederim:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
G.antep yolunda,ümitciğime vegürselciğime;kızıma adrenalini tattırdığınız için çok teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah devamını getirsin bu muhabbetin,bu güzelliğin,bu dostluğun tekerlerinize sağlık güzel gezmişsiniz eğlencenin tadını çıkarmışsınız teşekkürler
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
G.antep yolunda,ümitciğime vegürselciğime;kızıma adrenalini tattırdığınız için çok teşekkür ederim.:rendeer:

kendi adıma rica ederim bora abi.ben anca 240 a çıktım:) ümit dahada yukarı çıkmıştır sanırım
arkadaşlar resimleri yüklemeyecekseniz neden çekiyorsunuz :pr: vallahi ayıp oluyor oynamam bi daha
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
arkadaslar hepinize tskr ederim kendi adima kusura bakmayinn egrki bir hatamiz olduysa bu arada tekrar bekleriz ama deve kusu nerdeyse kolumu goturecekti nerdeyse yaaa :):):)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ben urfadayken eş dost ziyaretinden fırsat bulup resim çekemedim ama dönüşte sabri abimiz misafir perverliği karsında elimiz ayağımız bağlandı teşekkürler sabri abi inanın okadar iyi ağırladiki bir an nizipe mi yerleşsem diye düşündüm vallahi, ayrıca yolda mola verdiğim bir petrolde bayram tatilini bizim gibi değerlendirmek isteyen ve ankaradan yola çıkan motorcu bir dost şenol arkadaşımız ile tanıştıma fırsatımız oldu kendisi gerçek bir motorlu gezgin bunu daha sonra anladım (bilgegölge) diye siteside var ayrıca selam tüm dostlara

annemler




ve sabri abinin yanındayım mükemmel tatlısı var yanına tekrar gideceğime eminim







ve şenol (bilgegölge) arkadaşımız la kısa bir sohbetimiz










selamlar tekrar
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
organıze eden ve kjatılan tum arkadasların ayagına saglık

"makine" kardesım nerelerdeydın ya sen en son dugununde gordum senı bu arada hazır antep e kadar gıtmıısın bıkaz ZEUGMA resmı alsaydık senden cok ıyı olurdu vala
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
53
slm

Adanadan,Osmaniyeden,Kadirliden,Ceyhandan buralara kadar gelen sevgili dostlar
hepinizin gönlüne yüreğine tekerine sağlık bizleri onurlandırdınız şeref verdiniz...
Herdaim bekleriz başımızın üzerinde yeriniz var sevgiler saygılar ....

Bu arada bu organizasyonda emeği geçen başta kadim dostum çok değerli arkadaşım
AYDEMİR olmak üzere herkese teşekkür ve şükrabnlarımı sunuyorum sağlıcakla kalınız...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst