daha resim olması lazım yaw hadi millt üşenmeyim yaw![]()
Ahmet..Paşam ziyaretin için teşekkürler..Gerçi ilgilenemedim..Kısa oldu..
Fakat bir çay içip 10 dakikalık sohbeti ziyaretten saymıyorum..
Keşke dün akşam arasaydınız Adaşımla beraber..
Bidaha ki gelişinde haberleşelim..:cat:
Bunu saymadım..
Sahi biz niye foto çekinmedik ya...
Bak sohbete daldık unuttuk iyi mi?..:wiinkk:
Neyse dedim ya saymadım diye bir dahakine kalsın fotolar artık.ale:
Tekrardan ayağına sağlık. :rendeer:.Tekerin sağlam dönsün yollarda..:rendeer:
bileydim ben bayram haftası mesai alırmıydım beeee....
uçardım oralara... gürsel abiiiiiiiiiii, gezi varsa habet et. patladım burdaaaaa.....
sesimi duyan var mıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı???
Resimler nerde![]()
G.antep yolunda,ümitciğime vegürselciğime;kızıma adrenalini tattırdığınız için çok teşekkür ederim.:rendeer:





