- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
02.10.2008 tarihinde ne zamandır yapmak isteyip de yapamadığımız Gaziantep gezimizi yaptık. Gaziantepli motorcu arkadaşlarımız sağ olsunlar bizi çok güzel ağırladılar. Gaziantep'in lezzetli sofrası ve tarihi kültürünü kısa bir süre de olsa yaşama imkanını sağladılar. Kendilerine tekrar teşekkür ediyoruz.
Bendeki fotoğrafları ekleyeceğim. Ancak bugün müsait değilim. En kısa zamanda fotoğrafları ekleyeceğim. Başlığı açıyorum diğer arkadaşlarımız fotoğrafları eklesinler.
Görüşmek üzere.
Makine
02.10.2008 tarihinde ne zamandır yapmak isteyip de yapamadığımız Gaziantep gezimizi yaptık. Gaziantepli motorcu arkadaşlarımız sağ olsunlar bizi çok güzel ağırladılar. Gaziantep'in lezzetli sofrası ve tarihi kültürünü kısa bir süre de olsa yaşama imkanını sağladılar. Kendilerine tekrar teşekkür ediyoruz.
Bendeki fotoğrafları ekleyeceğim. Ancak bugün müsait değilim. En kısa zamanda fotoğrafları ekleyeceğim. Başlığı açıyorum diğer arkadaşlarımız fotoğrafları eklesinler.
Görüşmek üzere.
Makine


