[Adana MT] 02.10.2008 Gaziantep Kültür Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

02.10.2008 tarihinde ne zamandır yapmak isteyip de yapamadığımız Gaziantep gezimizi yaptık. Gaziantepli motorcu arkadaşlarımız sağ olsunlar bizi çok güzel ağırladılar. Gaziantep'in lezzetli sofrası ve tarihi kültürünü kısa bir süre de olsa yaşama imkanını sağladılar. Kendilerine tekrar teşekkür ediyoruz.

Bendeki fotoğrafları ekleyeceğim. Ancak bugün müsait değilim. En kısa zamanda fotoğrafları ekleyeceğim. Başlığı açıyorum diğer arkadaşlarımız fotoğrafları eklesinler.

Görüşmek üzere.

Makine
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
fotolar geliyorrrr... GELDİ

s7300580ex9.jpg


s7300581li2.jpg


s7300582yx2.jpg


s7300584nh0.jpg


s7300585jr4.jpg

yemek fasli
s7300589vw3.jpg


s7300588an6.jpg


s7300589vw3.jpg


s7300590ec3.jpg


allah doyursun lahmacunun,patlıcan kebabının baklavanın hepsınıde bu ikili yedi

s7300591xj4.jpg


s7300592tg3.jpg


s7300595nb4.jpg


s7300596ij0.jpg


s7300597zz0.jpg


s7300598lj0.jpg


s7300600vv6.jpg


s7300601um4.jpg


s7300602gh7.jpg


s7300604nr8.jpg


s7300610ns1.jpg


s7300611vk7.jpg


s7300612so2.jpg


s7300613pc0.jpg


HAYVANAT BAHCESİNDE YİZ

s7300614bc2.jpg


s7300616oo7.jpg


s7300613pc0.jpg


s7300621zc1.jpg


s7300628uq6.jpg


s7300626xx9.jpg


s7300627ye2.jpg


s7300631gq5.jpg


s7300633ub9.jpg


s7300638xn2.jpg


s7300639hl0.jpg


s7300641go8.jpg


s7300645bq0.jpg


s7300647xy1.jpg


s7300653df6.jpg


s7300654ma7.jpg


s7300664nc7.jpg


s7300670ea2.jpg


s7300667br8.jpg

s7300671le2.jpg


s7300678bu4.jpg


s7300679rw3.jpg


s7300681eo2.jpg


ALLAH DOYURSUNNN

s7300683zl6.jpg


s7300685vr7.jpg


s7300687hb1.jpg


s7300689yx5.jpg


s7300694jv6.jpg


s7300695fc9.jpg


s7300699ts7.jpg


s7300700wq1.jpg


s7300700wq1.jpg


s7300702lj8.jpg


bu organızasyona katılan başta ADANA MT almak üzere tüm arkadaşlara teşekür ederim sizleri burda görmek agirlamak bizim için bir şerefti...

bu buluşmada hurmmette saygıda bir kusur ettıysek afola hepinize tekrar teşekürler yıne bekleriz
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
adana ve g.antep mt geçmiş bayramınız mubarek olsun resimleri bekliyoruz.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
70
Ümmet abi seninde bayramın mübarek olsun. Resimleri bizde bekliyoruz Ali abi.
Güzel bir organizasyondu emeği geçen herhese teşekkür ederim.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
fotolar geldi arkadaşlar elinde foto olan arkadaşlar topıge atabilirler
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bu da bendekiler. Yazı eklemeyi beceremediğimden yorum eklemedim. :)



Bu denemeydi.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
ben oldumdan daha şişko cıkmışım:mrgreen::mrgreen: güzel bi gündü baya bi eglendim ben:)
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
süpersiniz

dostluğun ve kardeşliğin ne olduğunu merak edenlerin bu fotoğraflara bakması yeterli bence.sizcede öyle değilmi
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel organizasyon olmuş tebrikler

Bu arada;



Gsr sürücüsü bu arkadaşın ayağını ezmeyi başarabildimi veya şöyle deyim arkadaşımız ayağını ezdirtmeyi başabildimi:)
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
her zaman ki gibi şahane gezi şahane ortam şahane paylaşım teşekkürler...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Adana neden boş anlaşılıyor; şu işi Cuma yapsaydınızda bizde katılsaydık yani :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
durun arkadaşlar daha gezi bitmedi en azından benim için şanlıurfadayım geziyorum resimler daha sonra ama aynı resimler ben urfa resimlerini eklerim olmazsa selamlar
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ahmet seni görünce "Uzay Yolu" geliyor hep aklıma.

Işınlanıp duruyorsun değişik coğrafyalara :queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
s7300592tg3.jpg

Hasan abi sanki paparazilere yakalanmış gibi nasılda sert bakmış. sanki elindeki yemeği bırakıp şipşak ın üstüne atlıcak gibi durmuş. Tirstım valla aklımda olsunda şipşak olduğumda edepli olayım :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar ayıp ayıp..lokmalar obiçim geziyi hafta sonu veya cuma olsydı daha iyi olmazmıydı nasılda çok severim patlıcan kebabı:pr:arkadaşlar emeginize.saglık YARASIN HEPİNİZE.kan şeker olsun afiyet olsun güzl gezi olmuş :cat:
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
182
Ben eksiğim orda yaf İnş biz ziyaret edince bende olcam :p Bayramda şehir dişinda oldugumdan dolayi aranizda yoktum hepinizden özür diliyorum :(
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Güzel organizasyon, güzel buluşma, sımsıcak, samimi bir ortam, bende aranızda bulunabilmeyi isterdim ama gelmek için uygun bir motorum olmadığı ve etkinlik günü için önceden yapılmış bir programım bulunması nedeniyle aranızda bulunamadım. Katılan herkesi tebrik ediyorum.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
diyecek söz bulamıyorum çok samimi ve eylenceli bir ortamdı katılan herkesin yüregine sağlık cok keyif aldım...

ama kim nasıl cekmiş benim fotoyu yaw çok büyük saygısızlık yapmışım:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar.
bendeki resimler
tekin abi en500 kawasıyla
dsc000097025906io9.jpg

suatım yamaha 250 xmaxıyla
dsc000117040765ys4.jpg

ümit ve bora abimin kızı buse honda cbr600f race denemesinde
dsc000127054609wu7.jpg

özden fazeriyle
dsc000137067921bd1.jpg

hasanlar dl siyle
dsc000147082031vk7.jpg

muzafferler cbr600f iyle
dsc000157094265ym5.jpg

ahmetler fazeriyle
dsc000167106000nq1.jpg

cengizim kn150 mondisiyle(bu mondi gelirken iyi kahrımı çekti)
dsc000177119906zh2.jpg


kozandan arkadaşım 250 regaliyle
dsc000187131687vf8.jpg

başka bir regalli haluklar
dsc000197148390zn3.jpg

adaşım gürseller hyosung 250cometle
dsc000207159875iq5.jpg

doktorum gökhan ve cerrezcim recep 600 lük honda scooterle
dsc000217172109uy8.jpg

dsc000257188500zd9.jpg

dsc000267201359vi1.jpg

dsc000287224578vg1.jpg

dsc000297235703sl5.jpg

dsc000317249546bl5.jpg

dsc000337275687xs6.jpg

dsc000357287140kd6.jpg

dsc000387297250bm6.jpg

ve işte antepe geldik
dsc000397306359ng3.jpg

dsc000407316578du0.jpg

dsc000417333828rw9.jpg

dsc000457394140pj9.jpg

dsc000467404656pn2.jpg

dsc000477422218su4.jpg

dsc000487437093ou7.jpg

dsc000507449546ad9.jpg

dsc000517461843va8.jpg

dsc000527474000zb8.jpg

dsc000547502796ty9.jpg

dsc000557513953fy3.jpg

dsc000577524859zu2.jpg

daha var tekrarı gelecek
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst