Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
Hayırlı olsun çok güzel görünüyor allah bizede bole motor nasip etsin bugun olur inşallah
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Ama baya maceralı bir yolculuk olmuş. Sen her çukurda selam iletmişsin şoföre neyseki. :mrgreen: Ben napardım acaba. :p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun Erhan:cat:
Kazasız belasız kullanman dileklerimle:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Alev alev, yakıyor vallahi.

Aferim Erhan, çok güzel tercih. Sana çok yakışacak. Güle güle bin, binlerce mutlu kilometreler diliyorum ikinize.

Yalnız dikkat et, seri bir makina o. Alışıncaya kadar fazla açma...

tşk ederim Berkant abi haklısın çok seri bir alet hiç anlamıyor gaz açıp kapatmaktan :p

erhanım hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız ..(:)

bu arka selenin üzerindeki ince uzun şey olmadan binemiyomusun yoksa :D :D :D


evet herzaman işimi yarayan birşey onsuz yapamıyom cemcim =) Ulan çok fenasın ya ! :D

saol kardesım :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
aman full koruma ve hızlı gitmemeyi unutma:cat:
Alpercim tşk ederim kardeşim

Herzaman full koruma :rendeer:


Aldım Erhanım aldım ben 4 silindire kadar sabredenlerden oldum,bu yola başkoydum o ses benim yaşam sesim gerisi faso fiso fisi :p

ekmek gibi su gibidir 4 silindir sesi aç kalsanda o ses doyurur adamı =))

Tek sürprizci sen değilsin ya, bekleyelim görelim..:wiinkk:
Gerçi Superlight'a da denemek lazım..

Neyse Devil Mevil farketmez; yolcu selesindeki zımbırığı gönderme de...:cherry:

yolsu selesindeki zımbırtı özel yapım bi zımpırtı ama cem kullanmış daha önce anlatmıştır sana :queen:

Fitili gördün mü erhan :p
Hadi hayırlı olsun :)

Fitil ettin beni =) Kardeşimsin sağol emrahcım :rendeer:

akşama beklyoruz o zaman :p

abi motora sordum daha yeni yoldan geldim çok yorgunum dedi biraz dinlenmek istiyor :queen:

Hayırlı Ugurlu Olsun Kazasız Belasız Insaallah

Tşkler arkadaşım Darısı olmayanlara :rendeer:

oy oy oy hayırlı olsun keten helvam güle güle kullan inşallah bi tur verirsin artık :p:p

turlar senın olsun ama tekere kalkma sakın :queen:

İyi gunlerde kullan...:)

tşkler :rendeer:

Hayırlı olsun çok güzel görünüyor allah bizede bole motor nasip etsin bugun olur inşallah

Amin inşallah bütün olmayanlara nasip etsin :cat:

Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Ama baya maceralı bir yolculuk olmuş. Sen her çukurda selam iletmişsin şoföre neyseki. :mrgreen: Ben napardım acaba. :p

:queen: sorma şarkılar yazdım adına şöförün dua etsin bişi olmadı motora :queen:

çok sağol :rendeer:

Hayırlı olsun Erhan:cat:
Kazasız belasız kullanman dileklerimle:rendeer:


Tşkler memetçim Allah hiç birimize kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
91
Allah kaza bela vermesin Erhan kardeş,tekerin hep düz bassın.Hayırlı olsun hayırda olsun.Allah Banada nasib etsin tez vakitte;Amin.:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Erhan hayırlı olsun..:rendeer:

Bol rüzgarlı ve mutlu yollara..:wiinkk:
Kırmızı..Kırmızılı yakıyor ortalığı..:cherry:
Eh artık ilk işin bir zayıflama salonunda göbişten biran önce kurtulmaktır..:cherry:

Selenin üstündeki boru ne ola ki.?:silent:

Unutmadan gözüme başka bir şey daha takıldı..:silent:
Sol alt granajda kırık var diyecem yutmayacan..:)
Yani tereciye tere satılmaz..:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah kaza bela vermesin Erhan kardeş,tekerin hep düz bassın.Hayırlı olsun hayırda olsun.Allah Banada nasib etsin tez vakitte;Amin.:)

Amin kardeşim Allah daha iyilerini sana nasip eder insallah :rendeer:

Erhan hayırlı olsun..:rendeer:

Bol rüzgarlı ve mutlu yollara..:wiinkk:
Kırmızı..Kırmızılı yakıyor ortalığı..:cherry:
Eh artık ilk işin bir zayıflama salonunda göbişten biran önce kurtulmaktır..:cherry:

Selenin üstündeki boru ne ola ki.?:silent:

Unutmadan gözüme başka bir şey daha takıldı..:silent:
Sol alt granajda kırık var diyecem yutmayacan..:)
Yani tereciye tere satılmaz..:p

Saol Murat abim Allah razı olsun, İnan göbeği eritmeye gerek yok hantal bi insan olmadıgım için dik oturuşda gram değmiyor göbek, göbek var olum alma sen binemezsin buna diyenler çok oldu ama hiç ama hiç zorluk çekmedim şimdiye kadar inan.

seledeki demir =) susturucu o =) eksoza takılıo cünkü baya bi ses var polis abiler kızarsa koltugun altında yer var ordan cıkarıp takcaz =) ses videosu çekerken cıkarmıstım geri koymayı unutmusum :D

abi marul satabilirsin bana :p

Allah hiç kimseye kaza bela vermesin insallah amin :rendeer:

(bu arada sendende yeni makina topici beklıyoruz bi yazı motorsuz geçirdin olmuyor böyle abi:p)

hayırlı olsun kazasız belasız...

Tşkler arkadaşım :rendeer:

Erhanım hayırlı olsun :wiinkk:
Allah kaza bela göstermesin kardeşim..

Saol kardeşim benim allah cümlemize kaza bela göstermesin insallah, bu arada bana gaz yağı lazım bide zincir temizleme spreyi :p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayirli olsun erhan allah kaza bela vermesın tekerin düz bassın
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hayırlı olsun.walla ben bile bıkmıştım.al artık şunu diye.çok şükür:p
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullan erhan

trakyadan motor aldığın belli çingiş kırmızısı :p:p

gerçekten hoş makina 130 a kadar çıktım onla sıfır hata maşallah...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YOLDA YAKALAMAYİM TOKATLARIM VALLA AFFETMEM((CBR 600LE TABİ)):)queen::queen:
SEN ŞİMDİ BU GECE UYUYAMAZSIN YORGUNSUN YA BİDE TATLI TATLI RÜYANDA MOTORUNU GÖRÜRSÜN,ÜZERİNE YATMIŞSIN 280 FALAN YAPMIŞSIN:queen::queen: ARKADANDA FON MÜZİĞİ GELİYOR.HADİ VARYA KIRMIZI MOTOR ALDINMI
MURADINA ERDİNMİ
EVLENECEM DİYORDUNDA ASLANIM AMMAN
BU SENEDE BEKAR KALDINMIDA DAYANAMIYOM........HAHAHAHAHHA:queen::queen::queen:

SAMİMİYETİNE GÜVENİYORUM K.BAKMA ŞAKA YAPTIM BİRAZ AMA VAKİT GEÇSİN İŞTE
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Erhan abi hayırlısı olsun sonunda alabildin.

Allah asfalt yüzü göstermesin sana darısıda benim başıma
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayirli olsun erhan allah kaza bela vermesın tekerin düz bassın

tşk ederim aydemir abi sağol

hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.sürüşler diliyorum.. Maşallah....

tşkler dostum

Hadi hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

saol abi tşk ederim

hayırlı olsun.walla ben bile bıkmıştım.al artık şunu diye.çok şükür:p

Hadi len sende iki yazımı okudun dıyemı bıktın :p

güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullan erhan

trakyadan motor aldığın belli çingiş kırmızısı :p:p

gerçekten hoş makina 130 a kadar çıktım onla sıfır hata maşallah...

vay erol ustam hakkını ödeyemem yahu allah razı olsun onca işin arasında baktın motora sağolasın..

trakya hoşuma gitti be abi valla gene gelmek isteyebilirim :queen: daha güzel kırmızılar varmıl orda :queen:

bende bi ara baktıgımda ibre 150 idi hemen kapattım gazı maşşallahı var :rendeer:

Güle güle kazasız belasız kullan :)

tşk ederim :rendeer:

YOLDA YAKALAMAYİM TOKATLARIM VALLA AFFETMEM((CBR 600LE TABİ)):)queen::queen:
SEN ŞİMDİ BU GECE UYUYAMAZSIN YORGUNSUN YA BİDE TATLI TATLI RÜYANDA MOTORUNU GÖRÜRSÜN,ÜZERİNE YATMIŞSIN 280 FALAN YAPMIŞSIN:queen::queen: ARKADANDA FON MÜZİĞİ GELİYOR.HADİ VARYA KIRMIZI MOTOR ALDINMI
MURADINA ERDİNMİ
EVLENECEM DİYORDUNDA ASLANIM AMMAN
BU SENEDE BEKAR KALDINMIDA DAYANAMIYOM........HAHAHAHAHHA:queen::queen::queen:

SAMİMİYETİNE GÜVENİYORUM K.BAKMA ŞAKA YAPTIM BİRAZ AMA VAKİT GEÇSİN İŞTE

hahahahha güldürdün be abi beni vallahi iyi yakıştırma ama inan tek bendemidir bilmiyorum senede belki 1 kere riya görürüm =))) :queen:

Erhan abi hayırlısı olsun sonunda alabildin.

Allah asfalt yüzü göstermesin sana darısıda benim başıma

Amin utkucum Allah sana daha iyilerini nasip etsin canım
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
inşallah abi inşallah bi an düşündüm az daha mı sıksam kendimide izmirde zor be bulmak böyle temiz motor :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ben küçükken yeni ayakkabı, elbise, kalem, gibi bişey alınınca gece ona sarılır uyurdum sende motoruna sarılıp uyican mı bakiyim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst