- Katılım
- 9 Tem 2008
- Mesajlar
- 143
Hayırlı olsun çok güzel görünüyor allah bizede bole motor nasip etsin bugun olur inşallah
Alev alev, yakıyor vallahi.
Aferim Erhan, çok güzel tercih. Sana çok yakışacak. Güle güle bin, binlerce mutlu kilometreler diliyorum ikinize.
Yalnız dikkat et, seri bir makina o. Alışıncaya kadar fazla açma...
erhanım hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız ..(
bu arka selenin üzerindeki ince uzun şey olmadan binemiyomusun yoksa![]()
![]()
![]()
Alpercim tşk ederim kardeşimhayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
aman full koruma ve hızlı gitmemeyi unutma:cat:
Aldım Erhanım aldım ben 4 silindire kadar sabredenlerden oldum,bu yola başkoydum o ses benim yaşam sesim gerisi faso fiso fisi![]()
Tek sürprizci sen değilsin ya, bekleyelim görelim..:wiinkk:
Gerçi Superlight'a da denemek lazım..
Neyse Devil Mevil farketmez; yolcu selesindeki zımbırığı gönderme de...:cherry:
Fitili gördün mü erhan
Hadi hayırlı olsun![]()
akşama beklyoruz o zaman![]()
Hayırlı Ugurlu Olsun Kazasız Belasız Insaallah
oy oy oy hayırlı olsun keten helvam güle güle kullan inşallah bi tur verirsin artık![]()
İyi gunlerde kullan...![]()
Hayırlı olsun çok güzel görünüyor allah bizede bole motor nasip etsin bugun olur inşallah
Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Ama baya maceralı bir yolculuk olmuş. Sen her çukurda selam iletmişsin şoföre neyseki. :mrgreen: Ben napardım acaba.![]()
Hayırlı olsun Erhan:cat:
Kazasız belasız kullanman dileklerimle:rendeer:
Allah kaza bela vermesin Erhan kardeş,tekerin hep düz bassın.Hayırlı olsun hayırda olsun.Allah Banada nasib etsin tez vakitte;Amin.![]()
Erhan hayırlı olsun..:rendeer:
Bol rüzgarlı ve mutlu yollara..:wiinkk:
Kırmızı..Kırmızılı yakıyor ortalığı..:cherry:
Eh artık ilk işin bir zayıflama salonunda göbişten biran önce kurtulmaktır..:cherry:
Selenin üstündeki boru ne ola ki.?:silent:
Unutmadan gözüme başka bir şey daha takıldı..:silent:
Sol alt granajda kırık var diyecem yutmayacan..
Yani tereciye tere satılmaz..![]()
hayırlı olsun kazasız belasız...
Erhanım hayırlı olsun :wiinkk:
Allah kaza bela göstermesin kardeşim..
hayirli olsun erhan allah kaza bela vermesın tekerin düz bassın
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.sürüşler diliyorum.. Maşallah....
Hadi hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
hayırlı olsun.walla ben bile bıkmıştım.al artık şunu diye.çok şükür![]()
güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullan erhan
trakyadan motor aldığın belli çingiş kırmızısı
gerçekten hoş makina 130 a kadar çıktım onla sıfır hata maşallah...
Güle güle kazasız belasız kullan![]()
YOLDA YAKALAMAYİM TOKATLARIM VALLA AFFETMEM((CBR 600LE TABİ))queen::queen:
SEN ŞİMDİ BU GECE UYUYAMAZSIN YORGUNSUN YA BİDE TATLI TATLI RÜYANDA MOTORUNU GÖRÜRSÜN,ÜZERİNE YATMIŞSIN 280 FALAN YAPMIŞSIN:queen::queen: ARKADANDA FON MÜZİĞİ GELİYOR.HADİ VARYA KIRMIZI MOTOR ALDINMI
MURADINA ERDİNMİ
EVLENECEM DİYORDUNDA ASLANIM AMMAN
BU SENEDE BEKAR KALDINMIDA DAYANAMIYOM........HAHAHAHAHHA:queen::queen::queen:
SAMİMİYETİNE GÜVENİYORUM K.BAKMA ŞAKA YAPTIM BİRAZ AMA VAKİT GEÇSİN İŞTE
Erhan abi hayırlısı olsun sonunda alabildin.
Allah asfalt yüzü göstermesin sana darısıda benim başıma