Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
hayırlı olsun u bizzat kendisi ile yaptım ama adet yerini bulsun

bu arada erhan ın motosiklet almasına en fazla sevinende de benim artçı olarak yani:):p

hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin işallah
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
nihayet istedigin motora kavusmussun :) hayirli ugurlu olsun. kazasiz belasiz gule gule kullan insallah..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Erhan neye ceza aldı forumdan uzaklastırıldı Uyarı ve Ihraclarda da goremedım sebebını ???
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Uyenin profiline girerseniz , uzaklastirma suresi ve nedeni yazmaktadir. :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
hayırlı olsun öncelikle,
v2 motora bu kadar geniş boğazlı açık egzost takman sana ss motor sesi vermez. Ancak çok üst devirlere çıkacaksın (9.000 ve sonrası) anca o zaman..
rolantideki sesi chopper gibi çünkü :)
sıra silindir motor sesi bekleme yani.
hayırlı olsun güle güle KORUMALI kullan.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun öncelikle,
v2 motora bu kadar geniş boğazlı açık egzost takman sana ss motor sesi vermez. Ancak çok üst devirlere çıkacaksın (9.000 ve sonrası) anca o zaman..
rolantideki sesi chopper gibi çünkü :)
sıra silindir motor sesi bekleme yani.
hayırlı olsun güle güle KORUMALI kullan.

1. ben takmadım böle aldım.

2. 4 silindir olmadıgını bılıyorum seste beklemıyorum.

3. orjinal eksozu takmak için araştırmalara başladım zaten.

4. valla hiç chopper sesi duymasam tamamda dediğin rolanti sesiyle alakası yok :D

5. tşk ederim. hepimize allah kaza bela göstermesin. :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
güle güle kullan arkadaşım ... hayırlı olsun . kazasız belasız kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst