- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #41
ben bu konuda geyik olur sanıyodum![]()
geyik avlama yasağından haberin yok sanırım
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.
saol izzetçim tşkler
:salut::salut: Cok duygulandımErhan abım sonunda senın de ıstedıgın bı makınen oldu. ALLAH KAZA BELA VERMESİN GÜLE GÜLE KULLAN...
Selçuk'um sağol canım kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsin inş. :rendeer: