Teşekkür ederim :rendeer:Hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler arkadaşım :cat:
Teşekkür ederim abicim darısı başınıza inşallahErhan abi hayırlısı olsunkazaszı belasız insallah
cuma günü toplantıya getirirsin kırmızı baslıklı kızı yakından inceleme fırsatımız olur
![]()
minibusa
Hayırlı olsun kardeşim :rendeer:
Erhanım hayırlı olsun![]()
Amin cümlemize Allah kaza bela göstermesin Teşekkür ederim :rendeer:Hayırlı olsun ... Allah kaza bela göstermesin sana kardeşim...
hayırlı olsun kaza vermesin allah:rendeer:
erhan kardeşim Alah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin, maşaAllah çok güzel makina, bu na bi ıslatma buluşması yap hemen![]()
Heee bu senin yani
Hadi bakalım hayırlı olsun!
kazasız belasız kullan:rendeer:
Sağol faikçim amin :rendeer:hayırlı ugurlu olsun kardesım allah kaza bela vermesın...
Arkadasım artık patron kızıyor hala geyik pesindesin.
Nedir senin amacın derdin ?
hayırlı olsun...allah kaza göstermesin...tekerin düz bassın...güle güle kullan....karşıyaka dan geçersen bi ara gaz verirsin artık....
hayırlı olsun erhancım ALLAH kaza bela vermesin..:cat:
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Hadi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza,bela vermesin... :cat:
tophane olmaz erhanım sakat muhit vat69 cu lar seni rahat bırakmaz![]()
erhan kim satıyordu burda o aleti:silent:
hayırlı olsun erhan abi ..![]()
hayırlı olsun kaza vermesin allah
Hayırlı olsun Erhan allah kaza bela göstermesin güle güle bin:rendeer:
Ne zaman ıslatıyoz:cherry:
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Tatlımızı yolla hemen :wiinkk:
Sen uğra yarın akşam kordona kızımızı bir görelim yahu
Bekir yanımda şuan motor dükkandaysa gelip bir tur atcakmışBekirde hayırlı olsun dileklerini sunuyo sana
Ramazan geçtikten sonra bi ayar çekeriz:queen:
Hayırlı olsun vasco.Kazasız belasız kullanman dilegiyle...
Erhan hayırlı olsun sonunda almışsın motoruİzmir e götürme işinide ne güzel halletmişsin bak. Ben üstüne atlayıp da gidersin sanıyordum.
kazasIz beLAsIz nice nice km Ler yaparsIn inşaLLah yeni motorunLa..
temiz duruyo cidden..