Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun...allah kaza göstermesin...tekerin düz bassın...güle güle kullan....karşıyaka dan geçersen bi ara gaz verirsin artık....
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler arkadaşım :cat:
Teşekkür ederim :rendeer:

Erhan abi hayırlısı olsun :) kazaszı belasız insallah :) cuma günü toplantıya getirirsin kırmızı baslıklı kızı yakından inceleme fırsatımız olur :p
Teşekkür ederim abicim darısı başınıza inşallah

minibusa :p
Hayırlı olsun kardeşim :rendeer:

Malicim saol canım kardeşim darısı başına inşallah minibusan olur :p

Erhanım hayırlı olsun :)

Fırat'ım çok sağol :wiinkk:

Hayırlı olsun ... Allah kaza bela göstermesin sana kardeşim...
Amin cümlemize Allah kaza bela göstermesin Teşekkür ederim :rendeer:

hayırlı olsun kaza vermesin allah:rendeer:

Çok sağol abi amin cümlemize :rendeer:

erhan kardeşim Alah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin, maşaAllah çok güzel makina, bu na bi ıslatma buluşması yap hemen :)

Saol eminim =) TOPhane nasıl ? GKN ve MUro gelirse bende varım :p

Heee bu senin yani:)
Hadi bakalım hayırlı olsun!
kazasız belasız kullan:rendeer:

Yok amcamın da benimmiş gibi davranıyom tuçe :p Saol canım Cümlemize kazawsız belasız :wiinkk:

hayırlı ugurlu olsun kardesım allah kaza bela vermesın...
Sağol faikçim amin :rendeer:

Arkadasım artık patron kızıyor hala geyik pesindesin.
Nedir senin amacın derdin ?

Parton görevlendirmiş bana geyik bul gel diye :p

hayırlı olsun...allah kaza göstermesin...tekerin düz bassın...güle güle kullan....karşıyaka dan geçersen bi ara gaz verirsin artık....

insallah zaten karsıyakada tek bi st kanuni servisi var gozukuyor sitesinde :p eğer tabi diğer kanuni ler bakmıyorsa oraya gelıcez mecbur :p

hayırlı olsun erhancım ALLAH kaza bela vermesin..:cat:


Abicim çok tşkler =) Bodrumda da vardı bi motor ama temiz değil gördüm eğer olsaydı bodruam gelecektim nasip değilmiş :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun erhan abi .. :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hayırlı olsun Erhan allah kaza bela göstermesin güle güle bin:rendeer:

Ne zaman ıslatıyoz:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Tatlımızı yolla hemen :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

çok tşkler :rendeer:

Hadi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza,bela vermesin... :cat:

tşk ederim :rendeer:

tophane olmaz erhanım sakat muhit vat69 cu lar seni rahat bırakmaz :p

abi çeteyi çökertmekti maksadım tuzak kuracaktım :cherry::queen:

erhan kim satıyordu burda o aleti:silent:

Abi inan unuttum ilanı falan daha var sanırımda bakmadım :cat: neyse geçti artık :p

hayırlı olsun erhan abi .. :)

Sağol canım benım darısı başına :wiinkk:

hayırlı olsun kaza vermesin allah

Tşkler Amin cümlemize insallah

Hayırlı olsun Erhan allah kaza bela göstermesin güle güle bin:rendeer:

Ne zaman ıslatıyoz:cherry:

abi yağmurlara az kaldı sabret :p yakındır :wiinkk:

Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Tatlımızı yolla hemen :wiinkk:

Murat abim çok sağol tatlıyı ellerimle getirebilirim sorun değil :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Sen uğra yarın akşam kordona kızımızı bir görelim yahu:p

Bekir yanımda şuan motor dükkandaysa gelip bir tur atcakmış:p Bekirde hayırlı olsun dileklerini sunuyo sana:)

Ramazan geçtikten sonra bi ayar çekeriz:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Erhan hayırlı olsun sonunda almışsın motoru :) İzmir e götürme işinide ne güzel halletmişsin bak. Ben üstüne atlayıp da gidersin sanıyordum.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
kazasIz beLAsIz nice nice km Ler yaparsIn inşaLLah yeni motorunLa..
temiz duruyo cidden..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sen uğra yarın akşam kordona kızımızı bir görelim yahu:p

Bekir yanımda şuan motor dükkandaysa gelip bir tur atcakmış:p Bekirde hayırlı olsun dileklerini sunuyo sana:)

Ramazan geçtikten sonra bi ayar çekeriz:queen:

selam söyle yarın gelebilirsem yeri biliyorum mutlaka gelmeye çalışırım tel ederim

Hayırlı olsun vasco.Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

Tşk ederim abi sağol :rendeer:

Erhan hayırlı olsun sonunda almışsın motoru :) İzmir e götürme işinide ne güzel halletmişsin bak. Ben üstüne atlayıp da gidersin sanıyordum.

abi ben ancak denizde balıklama atlayabilirdim o yorgunlukla :D tşk ederim bu arada dediğin gibi sabah buz gibiydi çorlu =)

kazasIz beLAsIz nice nice km Ler yaparsIn inşaLLah yeni motorunLa..
temiz duruyo cidden..

Tşk ederim arkadaşım
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu konuda geyik olur sanıyodum :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:salut::salut: Cok duygulandım :p Erhan abım sonunda senın de ıstedıgın bı makınen oldu. ALLAH KAZA BELA VERMESİN GÜLE GÜLE KULLAN...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst