Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben bu konuda geyik olur sanıyodum :p

geyik avlama yasağından haberin yok sanırım :D

Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.

saol izzetçim tşkler


:salut::salut: Cok duygulandım :p Erhan abım sonunda senın de ıstedıgın bı makınen oldu. ALLAH KAZA BELA VERMESİN GÜLE GÜLE KULLAN...

Selçuk'um sağol canım kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsin inş. :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
vasgo çok sevindim senin adına :mrgreen:güle güle kulan kardeşim.Allah kaza bela göstermesin inşallah.:cat: seni hyo cu senii:bounce:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan, uzun yıllar, uzun yollar geçirin birlikte..:rendeer:
Motorla bir tur istemek çok klasik olacak, egzozların bir tanesini versene..:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun güle güle kullan

Tşk ederim :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan... :rendeer:

sağol tubiş tşkler :rendeer:

hayırlı olsun allah kazasız belası kullanmak nasip etsin

melocann tşk ederim cümlemiz insallah, bu arada ins kazadaki hasarları halletmişsindir haber varmı ?

Güle güle kullan, uzun yıllar, uzun yollar geçirin birlikte..:rendeer:
Motorla bir tur istemek çok klasik olacak, egzozların bir tanesini versene..:p

oLcanım =) Allah razı olsun..

Superligte takacaksan Devil' ı söküp vereyim daha iyi ses verir :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Alev alev, yakıyor vallahi.

Aferim Erhan, çok güzel tercih. Sana çok yakışacak. Güle güle bin, binlerce mutlu kilometreler diliyorum ikinize.

Yalnız dikkat et, seri bir makina o. Alışıncaya kadar fazla açma...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
erhanım hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız ..(:)

bu arka selenin üzerindeki ince uzun şey olmadan binemiyomusun yoksa :D :D :D
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
aman full koruma ve hızlı gitmemeyi unutma:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
VaScO1925' Alıntı:
oLcanım =) Allah razı olsun..

Superligte takacaksan Devil' ı söküp vereyim daha iyi ses verir:p

Tek sürprizci sen değilsin ya, bekleyelim görelim..:wiinkk:
Gerçi Superlight'a da denemek lazım..

Neyse Devil Mevil farketmez; yolcu selesindeki zımbırığı gönderme de...:cherry:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
oy oy oy hayırlı olsun keten helvam güle güle kullan inşallah bi tur verirsin artık :p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst