[Ankara - MT]

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Olmadıki şimdi yaaa haftaya bidaha isterim, ben karışmam :pale:

bide dün çok üstüme geldiniz haftaya tatlılar benden bi aksaklık olmazsa :)

üstüne altına falan bilmem... sen dua et süleyman yoktu.... yoksa sen o dakka alır gelirdin.... kötü polis o biz iyi polisiz bide....:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
üstüne altına falan bilmem... sen dua et süleyman yoktu.... yoksa sen o dakka alır gelirdin.... kötü polis o biz iyi polisiz bide....:bounce:

Selam millet,
Levent abi Ramazan münasebetiyle toplantılarda tatlı işine son verelim.:wiinkk: Bayramdan sonra getirren arkadaşların tatlılarını beraberce yeriz.:bounce:Kabul edenler kabul etmeyenler kabul edilmiştir.Ben yokken bir tatlı yiyin yeniden aldırırım valla:pr:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
:) aramışda oruç tutmayan arkadaşlar var şimdi onlarında hakkını yemiyelim canım

alsın yerler senin yerinede sülayman abi
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Selam millet,
Levent abi Ramazan münasebetiyle toplantılarda tatlı işine son verelim.:wiinkk: Bayramdan sonra getirren arkadaşların tatlılarını beraberce yeriz.:bounce:Kabul edenler kabul etmeyenler kabul edilmiştir.Ben yokken bir tatlı yiyin yeniden aldırırım valla:pr:

doğru valla haklısın... ramazandan sonra alsınlar.. çünkü bende yemiyorum ramazanda tatlı.....


evet evet .... yeni gelecek arkadaşlara duyurulurr....

:) aramışda oruç tutmayan arkadaşlar var şimdi onlarında hakkını yemiyelim canım

alsın yerler senin yerinede sülayman abi

olmazzzzzzzz... anca beraber kanca beraber
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
ya arkadaşlar malum ramazan nedeni ile hafta sonu gezileri olamıyacak gbi duruyo, e havalarda ufaktan bozmaya niyetli, diyorumki şöyle müsait akşamlarda toplanıp (sadece çarşambaya sıkışmadan) bi ankara gezilerine başalsakmıki:silent: hayır motor yeni doyamadan paketlemek işime gelmiyo:salut:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
ya arkadaşlar malum ramazan nedeni ile hafta sonu gezileri olamıyacak gbi duruyo, e havalarda ufaktan bozmaya niyetli, diyorumki şöyle müsait akşamlarda toplanıp (sadece çarşambaya sıkışmadan) bi ankara gezilerine başalsakmıki:silent: hayır motor yeni doyamadan paketlemek işime gelmiyo:salut:

nereye gotureceksın bızı

Selam millet,
Levent abi Ramazan münasebetiyle toplantılarda tatlı işine son verelim.:wiinkk: Bayramdan sonra getirren arkadaşların tatlılarını beraberce yeriz.:bounce:Kabul edenler kabul etmeyenler kabul edilmiştir.Ben yokken bir tatlı yiyin yeniden aldırırım valla:pr:
tatlı ıstıyorum hemıde çarşambaya
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
ya arkadaşlar malum ramazan nedeni ile hafta sonu gezileri olamıyacak gbi duruyo, e havalarda ufaktan bozmaya niyetli, diyorumki şöyle müsait akşamlarda toplanıp (sadece çarşambaya sıkışmadan) bi ankara gezilerine başalsakmıki:silent: hayır motor yeni doyamadan paketlemek işime gelmiyo:salut:

0 - 100 doğru söylüyor :) bence de güzel fikir yarın 18:30 civarı buluşalım bi yerlerde akalım gecelere :)
gelen olur mu acep ??
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
0 - 100 doğru söylüyor :) bence de güzel fikir yarın 18:30 civarı buluşalım bi yerlerde akalım gecelere :)
gelen olur mu acep ??

Şahsen ben motorun tadını çıkartmak istiyorum kış gelmeden, ama 18:30 olursa kimse gelmez şimdiden söylüyeyim :cherry: İftardan sonraya denk getirmek lazım. Benim arççıyada bi kask lazım :pr::queen:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
nereye gotureceksın bızı

adda götürücem kuzen adda:p sen takıl gerisini boşver...

Şahsen ben motorun tadını çıkartmak istiyorum kış gelmeden, ama 18:30 olursa kimse gelmez şimdiden söylüyeyim :cherry: İftardan sonraya denk getirmek lazım. Benim arççıyada bi kask lazım :pr::queen:

ozaman sen şimdilik artcın olmadan gel... malum önce güvenlik... iftardan önce olur sonra olur orası konuşulup hallolur kenan dert ettiğin şeye bak:p işki katılım ossun, bi atraksiyon ossun, motor altımızda ossun :p bu ramazan fena vurdu bizi:salut: hiç olmadı toplanıp Emrah'ın yeni klibini izleriz mtv de dönmeye başlamış:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
selamlar üstadlar. ben çağrı aranıza yeni katılacak bir kardeş (yaşım itibariyle muhtemelen sizlerden küçüğüm). birkaç öğüt almak, sohbet etmek için sizleri nerelerde bulabilirim? Şaşmaz'da Birol Usta'dan bahsetti bir abi. Üslupta bir hatam varsa affola, acemiyim daha. Saygılar.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
selamlar üstadlar. ben çağrı aranıza yeni katılacak bir kardeş (yaşım itibariyle muhtemelen sizlerden küçüğüm). birkaç öğüt almak, sohbet etmek için sizleri nerelerde bulabilirim? Şaşmaz'da Birol Usta'dan bahsetti bir abi. Üslupta bir hatam varsa affola, acemiyim daha. Saygılar.

Hoşgeldiniz... Çarşamba buluşmalarında inşallah karşılaşırız İzmir hakkında bilgi almak isterim sizden. Oraya yerleşme gibi bir düşüncem varda... :)
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
hoşbulduk efendim. seve seve anlatırım faydam olurse ne ala:) okul sebebiyle Ankara'dayım. artık, buluşmaların akşam olduğu her çarşamba katılırım orada muhakkak karşılaşırız.
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
7
az önce ehliyet kursundan geldim.Motosiklet dersi alıyodum.Bayağı bi alıştırmadan sonra,hocayı arkaya atıp yola bile çıktım.Ama geri pazarın içine girdik son bir alıştırma derken dönüyodum ön frene azıcık fazla basınca motor yavaş yavaş yeri buldu:pr:Ben de salak salak depodan benzin dökülüyo onu izliyom.Neyse tuttum kaldırdım.Abi geldi bişey var mı falan yok dedim ama içime çok fena oturdu daha ilk günden düşmek.Nedir bu bi işaret filan mı:silent:

Düşmek iyidir neden bu kadar takıldın.Sen bakma millet tecrubesizliklerini anlatmaz :p Henuz bi artçı 'yım ama bu iş böyle öğrenilmez mi! Düşe kalka düşücen yollara...:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
ne yapalım o zaman gene anatoliada buluşalım mı gelecekler varsa iftardan önce sonra karar verelim akşama kadar

levent abi davut abi gelcek var mı ??



bakalım iftardan sonra tel ederim , fırsat bulursam gelirim yanınıza...

Düşmek iyidir neden bu kadar takıldın.Sen bakma millet tecrubesizliklerini anlatmaz :p Henuz bi artçı 'yım ama bu iş böyle öğrenilmez mi! Düşe kalka düşücen yollara...:)

sen bir an önce artçılıktan kurtul... o hergele sana bi twister alsın..:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst