- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 281
Olmadıki şimdi yaaa haftaya bidaha isterim, ben karışmamale:
bide dün çok üstüme geldiniz haftaya tatlılar benden bi aksaklık olmazsa![]()
üstüne altına falan bilmem... sen dua et süleyman yoktu.... yoksa sen o dakka alır gelirdin.... kötü polis o biz iyi polisiz bide....:bounce: