oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı)
hepinize selamları var..:wiinkk:
GKN
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı)
hepinize selamları var..:wiinkk:
GKN
ayaklandın mı sen yaw !!!
nie olm kazadan beri anca uyudu, hatta sızdı gözleri yarım açık sanki bana bakıyo halenuyutma len adamı ibişş
Çevreyi kolaçan etsin biraz![]()
hahahahhaha aleyküm selam :mrgreen: benim yerimede öp bari![]()
Cok gecmiş olsun selamlarımızı ilet kardesimize.
Allah sifa versin vardır bundada bir hayır sıkmasın canını.
Allah buyuk....
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı)
hepinize selamları var..:wiinkk:
GKN
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı)
hepinize selamları var..:wiinkk:
GKN

























