istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Tekrardan geçmiş olsun...

Çok korktuk ama Allah'a şükür kolay atlatacak...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı:)
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı :p)
hepinize selamları var..:wiinkk:

GKN

uyutma len adamı ibişş :p:p

Çevreyi kolaçan etsin biraz :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı:)
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı :p)
hepinize selamları var..:wiinkk:

GKN

hahahahhaha aleyküm selam :mrgreen: benim yerimede öp bari :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok gecmiş olsun selamlarımızı ilet kardesimize.
Allah sifa versin vardır bundada bir hayır sıkmasın canını.
Allah buyuk....
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
allahıma çok şükür... kahvaltıda GKN ve burak yanyana bir resim var , devamlı ona bakıyorum.. nazar ettiniz çocuğa diyorum...

Gökhan aslında ziyaret etmeyi çok ama çok isterim amaaaa... rahatsız etmek istemiyorum. O düzelince bize gelsin :cherry: çok çok selam söle ablasından. (bak onun için kendimi ele verdim.. abla mabla)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yarım saat önce gördüm topici ve baştan aşağı okudum..:pale:

Bazı mesajlar silinmiş geldi bana..Arada dengesiz ve seviyesiz yazılar olmuş sanırsam.:mrgreen:
Ama yinede o arkadaşlarımı seviyorum..:bounce::cat:

Burak kardeşime tez elden acil şifalar diliyorum..:rendeer::rendeer:

Cenab-ı Allah'a da ; Burak'ı ailesine,yengemize ve sana(GKN) bağışladığı için "çok şükür sana Allah'ım" diyorum..:rendeer:

Korumalara önem verin arkadaşlar..:cat:
Ve sizi sevenleri üzmeyin..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı:)
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı :p)
hepinize selamları var..:wiinkk:

GKN

sevindirici haberleri getiren arkadaşlara teşekkür ederim :) tekrar geçmiş olsun burak.:) bugün eskişehirde'de epey rüzgar vardı ben de zorlandım hakimiyette :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
burak kardeşime çok geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum çok üzgünüm iyi olması sevindici:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cok cok gecmis olsun aman dikkat...
konudan bagimsiz ama..
ramazan nedeniyle orucla beraber insanlarin dikkati cok dagiliyor..
daha dikkatli olmamiz gerek..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
oturmaya başladı şimdide yatmıyo, oturmak daha rahat geldi kendisine
pansumanları yapıldı bugün hatta ayağa kaldırdım 2 adım bile attı:)
hızla iyileşiyor
ogünden beri hiç uyumadı, şimdi yanımda sızdı gibi bişi
geceye doğru kolasına dalga atıp uyutucam::winkwink (dalga=uyku hapı :p)
hepinize selamları var..:wiinkk:

GKN


SSSssssSsSs sSSSS ssss s SS ssssss kankaaaaaaaaaaaa sssssssSSSS sSS bu taksi akçayamı gidiyo .. SSssss bi sorsana kankaaaa SSSss

saçmalıyorum dimi evet saçmalıyorum sss,sSSss 4440444
:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar qeçmiş oLsn Sabah beraber olupda AKşam Kaza Haberi Şok Etkisi Yaratıyo insanda Tez Zamanda iyileşmen dileği ile...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175




























KİRVEM :) geçmiş olsun tekrardan

kirvem'in durumu iii hergün dahada iii olucak ama gkn'ın dediği gibi çok nazlı şerefsiz :p
gerçi kendisine hak vermemek elde değil oo darbelerden sonra oluşacak agrılara insan nasıl dayansın :(
nese şimdilik sorun yok herşey yolunda
yarın sabahtan tekrar bir pansuman olayı var sanırsam onuda hallettikmi geriisi gelir
kirvem :queen::queen::queen::queen: ..... yerim senin yeterki canın sağolsun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Geçmiş olsun,Acil şifalar, en kısa sürede sağlığına kavuşursun inşallah..
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
SENİ YENİDEN BÖYLE GÖRELİM.. LÜTFEN... :rendeer:
BAŞKA TÜRLÜSÜ YAKIŞMIYOR SANA.....

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst