- Katılım
- 29 Mar 2008
- Mesajlar
- 6
kendım bizzat honda tıtanların üretiminde bulunmuş biriyım titanlar için okadar güzel şeyler yazılıyor kı dayanamadım bende birşeyler yazmak istedim titanlar 1995 te kurulan o zamankı ismi honda anadolu motosiklet olan istanbul kartaldakı eskı jawa motosiklet fabrikasında 1996 senesinde türkıyenın ilk 4 zamanlı motosikleti olarak türk kullanıcasına sunuldu .ve kısa zamanda çok sevıldı özelllıkle kuryeler cok tercıh ettı .ne yazıkkı 2002 marta turkıyedekı üretımi bitti şu an yurt dışından getırılıyor ..




