Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
allah rahmet eylesin. motorcu arkadaşlarımızdan birine bişey olunca sanki kardeşime bişey olmuş gibi üzülüyorum.:pale:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin:rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Başta ailesi ve yakınları olmak üzere tüm motor camiasınında başı sağolsun. Kardeşimizinde mekanı cennet olsun.:pale:
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
başımız sağolsun allah yerini cennet etsin onsuzluk çok zor olcak
muratın cenazesini nereye kaldırdılar biliyormusunuz bilen varsa yazsın lütfen
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
tuzlanın ust tarafında sabiha gokcene giderkn aydınlı koyu var oraya defnettik..

muharrem bu murat hani festivalde bizim gruba takılan gs500'ü olan muratmı:silent::silent::salut::salut::salut::salut:

abi ne diyorsunuz ya allah aşkına biri bana yalan desin değerli kardeşim benim allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
muharrem bu murat hani festivalde bizim gruba takılan gs500'ü olan muratmı:silent::silent::salut::salut::salut::salut:

abi ne diyorsunuz ya allah aşkına biri bana yalan desin değerli kardeşim benim allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

evet abi malesef senn cadırında misafir eden murat abi bizde cok dua ettik yalan olsun olmems olsun die ama olan olmus artık..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
çok teşekkürler
çok afedersin nasıl gidebilirim oraya mezarlığın adını biliyormusunuz
ne diye geçiyo yer tuzla kaynarca

e5den guzelyalıya dgru gidin ztn havaalanı tabeları sizi guzelyalı koprusune kdr gotrucek snr tekrar tkip edin onları kopruye cıkarken aydınlı tabelasıda var ztn 3-4 km snr aydınlıdan içeri girip koy mezarlıgına gidin bulursunz ztn gerisi..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ilk tanıştığımızda yalova festivaliydi güler yüzle geldi ve arkadaşlar kalacak yeriniz yoksa benim çadır boş kimse yok demiş beni ve bi arkadaşımı ağırlamıştı görkemlerle beraber şelale gezisine gitmiştik ya olcak iş mi? inanın içim acayip acıyo anlatamam içim kan ağlıyo topiği yeni gödüm baştan sona okudum ilk başta inanmak istememdim taki fotoları görünceye kadar


ya lütfen biri yalan deyip çıksın şaka yaptık desin ne olur
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
herşey için çok geç demek için bile çok geç...
nasıl geçicek zaman nasıl söylesene nasıl baş edicem ben
niye niye niye aklım almıyor
o kadar varlığını kabullenmişim ki şimdi bunun tersi yok kabul etmek istemiyorum
herşey yoluna gircekti herşey niye gittin niye bırakıp gittin yalnız bıraktın beni
ne olcak şimdi
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
herşey için çok geç demek için bile çok geç...
nasıl geçicek zaman nasıl söylesene nasıl baş edicem ben
niye niye niye aklım almıyor
o kadar varlığını kabullenmişim ki şimdi bunun tersi yok kabul etmek istemiyorum
herşey yoluna gircekti herşey niye gittin niye bırakıp gittin yalnız bıraktın beni
ne olcak şimdi

Neyi olduğunuzu ve yakınlık derecenizi bilmiyorum ama acınızı paylaşıyoruz..
Mekanı cennet olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst