[Bulgaristan - MT]

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
tamam mesut tlf bekliycem bizim gratskilerle 2 haftadır görüşemiyorum herhalde hepsi gelir :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tamam mesut tlf bekliycem bizim gratskilerle 2 haftadır görüşemiyorum herhalde hepsi gelir :)

siz kendi aranızda konuşup anlaşın işte :cat: yarın avcılarda havuzun orda buluşuruz.zamanında kız arkadaşımla hep orda buluşuyorduk :salut: 2 sene kadar bir zaman geçti ama sanırsam bulabilirim orayı.hem anılarım tazelenir :salut: hatta evini çıkartabilirsem çamın önüne gidip bir lastik yakmayı bile düşünüyorum :p
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
havuzun oraya artık araç giremiyor mesut cade kapatıldıda trafiye tamamen kapalı artık ama kız arkadaşının orda lastik yaka bilirsin :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Hayırlısı Olsun Mesut Sevındım Bende Cok Buyuk Hevesle Gıtmıstım Bahcesehır Unıvertesıne Ama ıkı Sene Sonunda Hevesım Kusagımda Kaldı Kufur Edesım Gelıyooo Derse Gıren Ogretmenlere Hep Hatırladıkca Ama Allah Senın Yolunu Acık Etsın Kardesım Hayırlısı Olsun

Bu Arada Gelmeye Yakın Bı Yerden Arayın Gelelım Sızı Karsılamaya Gelelım Numaram Var Zaten Sende Olmadı Hep Bırlıkte Gelırız
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Hayırlısı Olsun Mesut Sevındım Bende Cok Buyuk Hevesle Gıtmıstım Bahcesehır Unıvertesıne Ama ıkı Sene Sonunda Hevesım Kusagımda Kaldı Kufur Edesım Gelıyooo Derse Gıren Ogretmenlere Hep Hatırladıkca Ama Allah Senın Yolunu Acık Etsın Kardesım Hayırlısı Olsun

Bu Arada Gelmeye Yakın Bı Yerden Arayın Gelelım Sızı Karsılamaya Gelelım Numaram Var Zaten Sende Olmadı Hep Bırlıkte Gelırız

tamam iso.köprüyü geçtiğimde sizi ararım.o lisenin ordada buluşuruz.oraya kadar gelebilirim herhalde.bide biz direk avcılara gelmek için hangi köprüden geçicez? hangi köprü olduğunu bileyim gerisini bulurum :cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut e-5 gel direk otobana filan çıkma yani fuara geldiniz gibi zaten tabelar sizi avcılara getiri
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut e-5 gel direk otobana filan çıkma yani fuara geldiniz gibi zaten tabelar sizi avcılara getiri

ok alper abi saolasın.ben arar size bilgi verirrim yarın :cat: iyi geceler

yarım saat sonra yollardayız bg MT...! bekleyin biz geliyoruz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Ozur

Slm Arkadaslar Yalova Mt Yı En Guzel Sekılde Karsılamak ıcın Elımızden Gelenını YaptıK Mesut Sızı Karsıladım Ama Gıderken Haberım Olmadı Ama Gıtmısınız Mustafa Abıden Ogrendım GITTIGINIZ UZULDUM BU KADAR ERKEN CIKACAGINIZ TAHMIN EDEMEDIM KUSURA BAKMA KIB GORUSMEK UZERE

Ok Mesut Arkadaslarınla Vedalasamadık Cok Slm Soylersın Aksama Msne Gel Konusalım Bıraz
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Slm Arkadaslar Yalova Mt Yı En Guzel Sekılde Karsılamak ıcın Elımızden Gelenını YaptıK Mesut Sızı Karsıladım Ama Gıderken Haberım Olmadı Ama Gıtmısınız Mustafa Abıden Ogrendım GITTIGINIZ UZULDUM BU KADAR ERKEN CIKACAGINIZ TAHMIN EDEMEDIM KUSURA BAKMA KIB GORUSMEK UZERE

Ok Mesut Arkadaslarınla Vedalasamadık Cok Slm Soylersın Aksama Msne Gel Konusalım Bıraz

ok iso saol :cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mesut gece baya güzeldi ama sabah biraz kötü oldu.
ama yinede elimizden geleni yaptık umarım memnun kalmışsındır dicem de neyse sen anladın onu.
bidaha herkeze yabancı ve eşit bi yerde buluşuruz ki dha güzel olsun olur dimi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut gece baya güzeldi ama sabah biraz kötü oldu.
ama yinede elimizden geleni yaptık umarım memnun kalmışsındır dicem de neyse sen anladın onu.
bidaha herkeze yabancı ve eşit bi yerde buluşuruz ki dha güzel olsun olur dimi.

misafir perverliğiniz süperdi :cat: herşey için çok tşk ederiz :rendeer: ewett saah kötü oldu.erken dönmek zorunda kaldık ama yalovada ki grup sürüşünede yetişmemiz lasımdı.ne yapalım bir sonra ki sefer 1 haftalığına gelcez :queen:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
evet gerçekten cok eylendik fakat erken donmek zorunda kaldık herkeze cok tesekkur ederiz.özellikle uçanteneke ve ailesine.tüm arkadaslara teşekkür ederim.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
misafir perverliğiniz süperdi :cat: herşey için çok tşk ederiz :rendeer: ewett saah kötü oldu.erken dönmek zorunda kaldık ama yalovada ki grup sürüşünede yetişmemiz lasımdı.ne yapalım bir sonra ki sefer 1 haftalığına gelcez :queen:
ya o yüzden mesun bidaha ortak bi yerde buluşup bol bol muhabet ve mangal yapalımki sebebimiz olmasın siz burdasınız da biz gitmemis gerekiyo hesabı...

evet gerçekten cok eylendik fakat erken donmek zorunda kaldık herkeze cok tesekkur ederiz.özellikle uçanteneke ve ailesine.tüm arkadaslara teşekkür ederim.

teşekürler mişocan ama erken gitmeniz gerekmeseydi daha güzel olurdu.
hesapta mesut daha eski tanıdıklarının evi önünde lastik yakacaktı ama yalovalı arkadaşlar ona engel oldu:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst