- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Savaş abi motoruna hayran kaldım valla. Bindiğimde azım kulaklarıma vardı diyebilirim. Halen bu durum devam ediyor.
Şimdi msn den birkaç arkadaşa motoru anlatıyorum. Onlarda çok etkilendiler.
Motorun o sesi yokmu harika olmuş. Allah (c.c.) kaza bela vermesin.
)
Aynısından birtanede ben istiyorum abi. Satmayı düşünürsen kimseye söyleme talibi benim
Şimdi msn den birkaç arkadaşa motoru anlatıyorum. Onlarda çok etkilendiler.
Motorun o sesi yokmu harika olmuş. Allah (c.c.) kaza bela vermesin.
Aynısından birtanede ben istiyorum abi. Satmayı düşünürsen kimseye söyleme talibi benim



