Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
son durum ankaradasın heralde gri renk roadstar görmemiştim daha önce nerden buldun onu:silent:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
son durum ankaradasın heralde gri renk roadstar görmemiştim daha önce nerden buldun onu:silent:

alacağım bayi 4 adet getireceğini mavi,bordo,siyah,gri renklerde olacaklarını siyah olanın satıldığını söylemişti bende gri olanı alayım o zaman dedim.alalı 1 ay oldu.evet ankaradayım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alacağım bayi 4 adet getireceğini mavi,bordo,siyah,gri renklerde olacaklarını siyah olanın satıldığını söylemişti bende gri olanı alayım o zaman dedim.alalı 1 ay oldu.evet ankaradayım.


Motorun hayırlı olsun dostum.

Farkında mısınız 2 yıl önce tek tük satılan motorlar bu yıl bayie gelmeden satılır oldu .
Motordan anlayanlar çoğalıyor:)


selam arkadaşlar. zaanım olmadığı için eski mesajları kuyamadım. ama ehliyetimi martta alıyorum. nisanda da motoruma kavuşuyorum. o zaman daha çok yaa-zarım inşallah. herkese merhaba bu arada.

biraz uzun bir ara oldu yaw,in o motorun üzerinden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bende yolda gördüm bu gün bir tane ama bir kez bakılıp bir daha bakılmayacak motor diyeyim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende yolda gördüm bu gün bir tane ama bir kez bakılıp bir daha bakılmayacak motor diyeyim

Fikrini soran olduğunu sanmıyorum.
Laf olsun diye bir yerlere yazmak yerine,nezaket kuralları içinde davranman daha uygun olur.Muhtemelen motorculuğun günlerle ifade edilebilecek uzunlukta,yasın da ergenli ortasında biryerde olduğunu gözönüne alarak lütfettik cevap verdik.
Biz halimizden memnunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
bisan arması hakkında

Savas abi motoruma bayılıyorumda ortadaki bisan armasını çok tutmuyorum bitek o kısmı kapatmak için bir reklamcıdan siyah kaliteli bir sticker aldım. onu kaplayınca depo simsiyah olacak ve üzerine ek yapıp kendi tasarımım bir arma yapmayı planlıyorum

sen ne dersin..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
Bende yolda gördüm bu gün bir tane ama bir kez bakılıp bir daha bakılmayacak motor diyeyim


şimdi belliki o anlık motoru degerlendirmende (motorlarla ilgilihiç bir bilgin olmadını varsayıyorum yorumundan ) görünüşü baz aldın. ama atladıgın bir konu varki bu motor yamaha viragonun görünüş olarak aynısıdır yani sen aynı zamanda o motorada tek bakımlık motor muamelesi yaptin (iletisim sorunun yoksa yazdıklarından cıkardıgım sonuc bu). motorcular için virago 250, virago535, intruder 600, rebel, shadow v.s. modeller kendilerini kanıtlamıştır senin sacma sapan yorumlar yapmana gerek yok :bounce:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
En fazla kaç km yaptınız arkadaşlar roadstarla.

tek seferde 140+140=280 motorum 3 aylık şu an 3000 km de daha önce motorumda pırlama var diye yazmıştım arızayı buldum beyindenmiş şimdi garantiyle uğraşıyorum bisanın garantisi fasa fiso sanırım bidahada bisan almam garantisinden dolayı kimseyede tavsiye etmem
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
pırlama sesı tam olarak nerden gelıyordu acaba benım motorumda da pul zırıldaması gıbı bır ses gelıyor yaklasık 5 farklı ustaya gosterdım hıc bırı nerden kaynaklandıgını bulamadı ?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Beyinden nasıl bir pırrr sesi gelebilir ilginç! Çelik motorun 150 cc beyni sizinki ile uyumlu Bisan çok para isterse diğerini tercih edebilirsin.:)
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
Beyinden nasıl bir pırrr sesi gelebilir ilginç! Çelik motorun 150 cc beyni sizinki ile uyumlu Bisan çok para isterse diğerini tercih edebilirsin.:)

pırlama ses değil tek silindire düşmüş gibi motor gitmiyor
daha sonra kendi kendine birden düzeliyor motor garantili
bu gün servisle ve motoru aldığım yerle görüştüm firmaya tekrar telefon ettiler firma beyni göndereceğini söyledi garantiden 1haftaya kadar gelir sanırım firmanın elinde yokmuş şuanda
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
resimler

my.php
[/URL][/IMG]




dün sorunsuz bi 110Km yaptım motorumla ordu'dan perşembeye doğru resimleri paylaşmak istedim sizlerle


my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
çiftkardan aldım sanırım bir yerden duymuştum oranın satıcıya ilgisi garantisi falan pek bi kötüymüş motoru aldıktan sonra dağılmış hemen senin düşüncelerini de öğrenebilirmiyim

çiftkar başka çinli markarda satıyor hangi marka hangi model onu bilmediğim bişey diyemem.servisdeki ustada ve servis sahibi roadstar kullanıyorlar her haftasonu gezilere gidiyorlar sitelerdeki mobilya ustalarınada baya roadstar satmışlar toplanıp geziyorlar.
motorumu teslim almaya gittiğimde sandıktan çıkarılmamıştı. gaz kolu,ayna,ön teker,akü bunlar demonte geliyo takıyorlar rolanti ayarını ,bujileri fren ayarlarını kontrol edip zincir boşluğunu ayarlıyorlar.benzin koyup çalıştırıyorlar sonra usta 5 dk tur atıyo bi sorun yoksa teslim ediyorlar.

Anıttepe'deki yetkili bisan servisi 80 lira istiyor 1000 bakımına çiftkar 40 liraya yapıyor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben motorumu alalı 7 gün oldu 120 km yol yapmışım. Zevkle bindiğim bir motor kime gösterdiysem hayran kaldı. Pazar günü motoruma bakım yaptım güzelce yağladım ve temizliğini yaptım. Şu an 100 km de nekadar yaktığını ögrenmeye çalışıyorum. Sınıfının en az yakan motoru olduğunu söylüyor Savaş abi. Alıpta memnun değilim diyenede rastlamadım henüz gerçekten çok güzel bir araç.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
4
bende vırago var bı arkadasımdada bısan aralarında fark var ama arkadaslar okadar acımasız olmayın benım motorum 95 model bunlar yenı ancak calısınca fark anlasılıyor ama bızım ıcın ıyı oldu en azından bazı parcaları ucuzladı bısanınkını kullanabılıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst