Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
2

valla hepiniz süpersiniz..ben bu sitenin bu kadar hızlı olmasına şaşırdım herkese ilgisinden dolayı teşekkürler..afyondaki bayiyle görüştüm..bana en yakın bayiye göndericeklerini ve garanti konusundada hiç bir sıkıntı olmıycağını söylediler..son olarak aranızda olmaktan mutluyum:D..bu arada ben denizlideyim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hepiniz süpersiniz..ben bu sitenin bu kadar hızlı olmasına şaşırdım herkese ilgisinden dolayı teşekkürler..afyondaki bayiyle görüştüm..bana en yakın bayiye göndericeklerini ve garanti konusundada hiç bir sıkıntı olmıycağını söylediler..son olarak aranızda olmaktan mutluyum:D..bu arada ben denizlideyim..

o zaman şimdiden hayırlı olsun diyelim
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
teşekkürler

teşekkürler savaşkayan

benim ilk motorum dediğin gibi sorunsuz gidiyor.

çok usta değilim ama bir iki benzerine bindim gerçekten çok rahat onlara göre alan arkadaşlar da umarım rahat eder.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler savaşkayan

benim ilk motorum dediğin gibi sorunsuz gidiyor.

çok usta değilim ama bir iki benzerine bindim gerçekten çok rahat onlara göre alan arkadaşlar da umarım rahat eder.


Şu ana kadar sorunsuz 3.300 km gördüm.Zamanım olsa daha fazla gezeceğim ama mümkün olmuyor.
Km de ortalama 0,09 Ykr-0,110 Ykr arasında yakıyor.Titreşim yok.
aynı motoru kullanan arkadaşım ömersirin ile neredeyse çoğu kez birlikte geziyoruz.Onun eksozları açık değil,Benim motorun eksozları tam açık.Aynı anda depo dolduruyoruz,geziyoruz aynı mesafeleri yapıyoruz ve depoyu tekrar doldurduğumuzda yakıt farkının olmadığını görüyoruz

motor Üzerinde yaptığım değişikliklere gelince;
1-Motosikletin orijinal sinyalleri, ile stop lambası gözüme hoş görünmediği için Mondial'in sinyal ve stoplarından taktım.
2-Bir döşemecide depoya vinylex kılıf yaptırdım çizilmeyi önlüyor.
3-ayrıca arkaya bir sosis çanta taktım.Lastik tamir spreyi filan koymak için iyi oldu.
4-motor koruma demiri uydurdum.
5-En önemli değişiklik olarak arkaya pirelli lastik taktım.Tanesi 80 euro.Frenlemesi daha iyi oldu.
6-Eksozları tamamen açtırdım.Gaza yüklenildiğinde helikopter gibi ses çıkarıyor,özellikle kalabalık trafikte farkedilmemek endişesini ortadan kaldırıyor.
7-bir de rüzgar siperliği taktım.
Bisan Roadstar kullananlar arasında şu ana kadar topige yansımış ciddi bir şikayetin olmaması da sevindiricidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
vallaha beyler bende 9000 bin km deyım inanmıcanız servise abi şurası şöle oldu bak demedım buji ve yağ değişimlerini kendim yaptım aksesuar olarak gerideki sayfalarda fotorafları var eksozlar açık buyuk agızlı grenaj kaplı eksozlar la deiştirdim eksozları açtırdım yana çanta elcikler ve dünde sosis çanta aldım + olarak savaskayanın dediği gibi haftaya lastikleri deiştirmeyi düşünüyorum güzel yapmışlar 3 kurus fazla verdik ama dier çinliler gibi rezil olmadık saygılar
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
savaş abi şu senin motorun resmini koyabilirmisin gözümüz gönlümüz açılsın :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz foto istersiniz de biz çektirmez miyiz?
İşte en yeni Bisan-Lifan Roadstar 250 fotoları:)
fotoların önemli bir kısmı her ne kadar eski bir KTM hastası olsa da,motorunu aldığından beri"motoruma aşığım abi"sözünü dilinden düşürmeyen omersirin tarafından çekilmiştir.Bkz:en alttaki şahsiyet.









 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş benzin deposu komple deriylemi kaplı banamı öyle geldi?

dostum benzin deposuna komple kılıf yaptırdım.Boya çizilmesin diye.
Oldukça da faydasını görüyorum..
Deponun boyası ilk aldığım günkü gibi.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abi motora yaptığın masraflar nekadar tuttu ? Birkaç bölgeyi değiştirmişsin.

Özellikle motor koruma demirini merak ettim. Kendin mi yaptırdın yoksa orjinal birşeymi buldun ?

Kısmet olursa bu cumartesi senin motoru görmek istiyorum ayrıca sesinide çok merak ettim :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi motora yaptığın masraflar nekadar tuttu ? Birkaç bölgeyi değiştirmişsin.

Özellikle motor koruma demirini merak ettim. Kendin mi yaptırdın yoksa orjinal birşeymi buldun ?

Kısmet olursa bu cumartesi senin motoru görmek istiyorum ayrıca sesinide çok merak ettim :D

Koruma demiri orijinal değil.Orijinali zaten piyasada yok.Bir kaç arkadaş başka motorların koruma demirini takmıştı kelepçe ile onları da ben beğenmedim.
Motorda sinyaller,stoplar ve plakalık değişti ayrıca siperlik camı takıldı.Arka lastik de 2.500 km de filan değişti yanılmıyorsam.
standart motora göre çok fazla avantajı oldu kısaca.
E bay da bulduğum bir kaç koruma demirinin maliyeti de 300 $ a gelince basit bir koruma demiri yeterli oldu.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Belki biraz güleceksiniz ama bir soru sormak istitorum. Motorun ön lastiği ince olduğu için bana çok itici gözüktü ilk gördüğümde. Bu ön lastiği de kalın bir lastikle değiştirebilmek mümkünmü? Çamurluk ve cantın bağlı olduğu bölge buna müsaitmi ?

Savaş ağbi koruma demiri sana nekadara maloldu ?

Yaptığın modifiyelerden sonra fotoğraflarda motor çok güzel durmuş. Depo kılıfı, siperlik cam ve koruma demiri 10 numara :)

Bende alırsam bunları yaptırmayı düşünüyorum. Tabi hepsi maliyet gerektiren aksesuarlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki biraz güleceksiniz ama bir soru sormak istitorum. Motorun ön lastiği ince olduğu için bana çok itici gözüktü ilk gördüğümde. Bu ön lastiği de kalın bir lastikle değiştirebilmek mümkünmü? Çamurluk ve cantın bağlı olduğu bölge buna müsaitmi ?

Savaş ağbi koruma demiri sana nekadara maloldu ?

Yaptığın modifiyelerden sonra fotoğraflarda motor çok güzel durmuş. Depo kılıfı, siperlik cam ve koruma demiri 10 numara :)

Bende alırsam bunları yaptırmayı düşünüyorum. Tabi hepsi maliyet gerektiren aksesuarlar.
motorun ön lastigi virago 250 ile aynı ebatta.İnce ön lastik daha iyi yol tutuşu sağlıyor.Hatta ön lastikten memnuniyetim sebebiyle orijinal lastiği pirelli ile değiştirmedim.
Motorun eksozunu Muratlıda açtırdım 10 YTL ye maloldu:)
Diğerlerini benden başka biri yaptırmaya kalksa
sinyaller,stop,plaka,lastik,koruma demiri,depo kılıfı,siperlik 400-500 ü bulur sanırım.
Nakden o kadar vermesem de git-gel,hatır gönül maliyeti bu rakamı kesinlikle aşar.
Sen yarın gel,bir görüşelim.Öğleden sonra 2 3 gibi Uçmakdere'ye gitme planım var.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş ağbi google de bir bisan roadstar araması yaptım hep senin motorun resimleri çıkıyor :) Örnek bir roadstar ın var demekki :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş ağbi google de bir bisan roadstar araması yaptım hep senin motorun resimleri çıkıyor :) Örnek bir roadstar ın var demekki :D
Güneşte kalmaz,yağmurda gezmez bi motor olduğu için belki.Canım cekti dur gibip bi bakayım motoruma.Sabahtan beri görmedim:)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
abi motorun çok güzel Allah nazarlardan saklasın :)

idolüm sensin savaş abi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi motorun çok güzel Allah nazarlardan saklasın :)

idolüm sensin savaş abi:rendeer:
teşekkür ederim
ancak idol filan olmayalım.Naçizane adam olsak ve öyle kalsak yeter.
Bu arada yeni motor alan arkadaşların da topige fotoğraf eklemelerinden memnuniyet duyacağızb
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst