Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abi motoruna hayran kaldım valla. Bindiğimde azım kulaklarıma vardı diyebilirim. Halen bu durum devam ediyor.

Şimdi msn den birkaç arkadaşa motoru anlatıyorum. Onlarda çok etkilendiler.

Motorun o sesi yokmu harika olmuş. Allah (c.c.) kaza bela vermesin. :))

Aynısından birtanede ben istiyorum abi. Satmayı düşünürsen kimseye söyleme talibi benim :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi motoruna hayran kaldım valla. Bindiğimde azım kulaklarıma vardı diyebilirim. Halen bu durum devam ediyor.

Şimdi msn den birkaç arkadaşa motoru anlatıyorum. Onlarda çok etkilendiler.

Motorun o sesi yokmu harika olmuş. Allah (c.c.) kaza bela vermesin. :))

Aynısından birtanede ben istiyorum abi. Satmayı düşünürsen kimseye söyleme talibi benim :D

Suleyman kardeşim acele etme.gun ola harman ola.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
herkeseiyi günler ee artıkbizde istanbula yerleştik sayılır motoru da istanbula getirmek gerek tabi ayın 16 sında gıdicem almaya sizcee motorla mı geleyım izmirden yoksa kargo falanmı :S kararsız kaldım kimi çok rahat gelirsin diyo kimi saçmalama gelemessin diyo bi fikir danışabilirmiyim arkadaşlar
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Zamanın varsa ben olsam motorla gelmeyi tercih ederdim. Tabi havanın durumu da önemli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeseiyi günler ee artıkbizde istanbula yerleştik sayılır motoru da istanbula getirmek gerek tabi ayın 16 sında gıdicem almaya sizcee motorla mı geleyım izmirden yoksa kargo falanmı :S kararsız kaldım kimi çok rahat gelirsin diyo kimi saçmalama gelemessin diyo bi fikir danışabilirmiyim arkadaşlar
Ağustos ayında kargodan Roadstar göndermek motorcuyu bozar.
Zamanın varsa usul usul çık yola,çanakkale üzerinden geze geze gel.
Biz bu günkü gezimizde 8 saat motor üzerindeydik
Resimleri hazırlıyorum şu an.
Yorgunluk olsa ben de olur,parkuru görsen izmir'den gelinir mi kararını vermek 10 sn.alır:)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
Ağustos ayında kargodan Roadstar göndermek motorcuyu bozar.
Zamanın varsa usul usul çık yola,çanakkale üzerinden geze geze gel.
Biz bu günkü gezimizde 8 saat motor üzerindeydik
Resimleri hazırlıyorum şu an.
Yorgunluk olsa ben de olur,parkuru görsen izmir'den gelinir mi kararını vermek 10 sn.alır:)

resimleri dört gözle bekliyoruz abi:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Eve geldim direk resimler görebilmek için bilgisayarı açtım merakla halen bekliyorum. :)
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
herkese selam ve kazasız sürüşler. ben samsun,dan ALİ
çoktandır aktif bi forum arıyordum sonunda buldum galiba
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
Slm Arkadaşlar Ben Acemiyim Biraz Foruma Resim Nasıl Ekleniyor Acaba
Hoş Bulduk Arkadaşım 3 Gün öncesine Kadar Memnundum Biraz Sorun çıkardı Pırlama Sorunu
AMA GENEDE MEMNUNUM DİGER ÇİNLİLERE 10 DA BASAR 100DE
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Arkadaşlar Ben Acemiyim Biraz Foruma Resim Nasıl Ekleniyor Acaba
Hoş Bulduk Arkadaşım 3 Gün öncesine Kadar Memnundum Biraz Sorun çıkardı Pırlama Sorunu
AMA GENEDE MEMNUNUM DİGER ÇİNLİLERE 10 DA BASAR 100DE

Dostum sen Bisan aldığından emin misin? pırlama neyin nesi?bu kadar kullanıcı var
ilk kez senden şikayet duyduk.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
valla bizdede 4 tane roadstar var bi benimkinde çıktı
bu sorun 3-4 gündür aradabi yapıyor düzelir diye bekliyorum
bide foruma fotoraf nasıl ekleniyor
ben biraz acemiyim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bizdede 4 tane roadstar var bi benimkinde çıktı
bu sorun 3-4 gündür aradabi yapıyor düzelir diye bekliyorum
bide foruma fotoraf nasıl ekleniyor
ben biraz acemiyim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
kötü benzin almış olabilirsin,karbüratore pislik gelmiş olabilir,bujin kirlenmiş olabilir.
ustan bi görsün,motora zarar vermeden.

www.imageshack.us adresini kullanıyorsun fotoğraf göndermek için.
forumda ara bu konuda bir başlık dahi olması lazım
"foruma nasıl fotoğraf gönderilir"konulu.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
teşekkür ederim ilgin için o dediklerine baktım herhangi bi sorun görünmüyor ,ayrıca benzini hep aynı yerden alıyorum
bugüne kadar herhangi bi sorun yaşamadım
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
mrb arkadaşlar rezerve benzin kullanabilen var mı aranızda yakıtınız bitince yedeğe alıp gidebilen var mı.
servisdeki usta bunlarda yedek depo yok dedi yakıt musluğunda res yedek depo yeri var ama çalışmıyor demişti geçen benzin bitene kadar kullandım yedeğe aldım çalışmadı depoda hiç benzin kalmamıştı fulledim 9,977 litre benzin aldım 33,40 ytl tuttu.

Benzin bittiğinde istanbulu yolu çiftlik kavşağı yakınındaydım motor stop etti 50m ilerdeki benzinliğe kadar boşta gittim yakınlarda benzinlik olmasaydı yanmıştık.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11
mrb arkadaşlar rezerve benzin kullanabilen var mı aranızda yakıtınız bitince yedeğe alıp gidebilen var mı.
servisdeki usta bunlarda yedek depo yok dedi yakıt musluğunda res yedek depo yeri var ama çalışmıyor demişti geçen benzin bitene kadar kullandım yedeğe aldım çalışmadı depoda hiç benzin kalmamıştı fulledim 9,977 litre benzin aldım 33,40 ytl tuttu.

Benzin bittiğinde istanbulu yolu çiftlik kavşağı yakınındaydım motor stop etti 50m ilerdeki benzinliğe kadar boşta gittim yakınlarda benzinlik olmasaydı yanmıştık.

motorun bisan roadstar,sa benzin musluğunu şu anki konumunun tam tersine çevir şuanda yedekte kullanıyorsun zaten bide ustana söyle motoru tanısın ezbere konuşmasın


bu arada buda benim aşkım
yanlışsa kusura bakmayı bu benim resim göndermedeki ilk denemem
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32


yakıt musluğunu bu konumdayken 'on' motoru kullanıyorum benzin bitince res konumuna alıyorum çalışmıyor



bisan yetkili servisindeki usta zaten tek usta var serviste onda da roadstar var motoru alırken yedek depo yok bunda benzin musluğununda yazıyo ama çalışmaz bitmeden doldur demişti. ben motoru hep on konumunda kullanmama rağmen benzin bitince res konumuna alınca çalışmıyor.on konumunda benzini bitirip motoru sallıyorum şıkırtı seside gelmiyo gerçekten benzin hiç kalmıyor depoda. acaba tersmi bağladılar diyede düşünüyorum res yazan yere girecek hortumu on konumuna mı bağladılar. motoru sürekli res konumunda kullanarak test etmek gerek.

1001557zr3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
11


yakıt musluğunu bu konumdayken 'on' motoru kullanıyorum benzin bitince res konumuna alıyorum çalışmıyor



bisan yetkili servisindeki usta zaten tek usta var serviste onda da roadstar var motoru alırken yedek depo yok bunda benzin musluğununda yazıyo ama çalışmaz bitmeden doldur demişti. ben motoru hep on konumunda kullanmama rağmen benzin bitince res konumuna alınca çalışmıyor.on konumunda benzini bitirip motoru sallıyorum şıkırtı seside gelmiyo gerçekten benzin hiç kalmıyor depoda. acaba tersmi bağladılar diyede düşünüyorum res yazan yere girecek hortumu on konumuna mı bağladılar. motoru sürekli res konumunda kullanarak test etmek gerek.

1001557zr3.jpg
res konumunda kullan benzin bitince on konumuna al marş,a uzun basman gerekiyor benzini yedekten çekmesi biraz uzun sürüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst