1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Üçü bir arada :mrgreen:

Bu topiği bana yıktınız ya helal olsun.. :p

Elbet hesabını sorarım başka yerde..

Birinizin bir topikte ayağı kaysın , bakın bakalım nasıl çökülüyor adama :cherry:

Konuyu Toplam 12 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)

Kayıtlı üyeler tamamda , misafirlerde görüyor rezilliği :p

Bu görüntülerden sonra hiçbiri yatıya kalmaz söylemedi demeyin :p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Olum adilik yapmayın.. Ne kadar kepaze görüntüm varsa koymuşsunuz.. :)

İnsan bi izin alır..

Ayrıca neden hepiniz bana oynuyorsunuz.. :silent: Bende Nişantaşı çocuğuyum bende zenginim :p


@ELINT

Seda'la su sıçratarak misket oynuyorduk.. Adi Mod makaslamış Seda'nın oynadığı anları :mrgreen: Kendi kendime oynuyorum gibi olmuş :mrgreen:
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:

Ya Seda elemanın arkasında kalımışş.. Dikkatli bak oda göbek atıyor orda :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:

Gerçeklerin aydınlığa kavuşması için eldeki bütün videoların topige eklenmesini talep ediyorum:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
DSC04484Small.jpg



DSC04487Small.jpg



DSC04490Small.jpg



DSC04491Small.jpg



DSC04492Small.jpg



DSC04493Small.jpg



Al Pıstafa işte sana suda yürüme fotosu, hayrını gör annecim.

DSC04494Small.jpg



DSC04495Small.jpg



DSC04496Small.jpg



DSC04497Small.jpg



Fault-depar yaptı ihraç edildi :)

DSC04500Small.jpg



DSC04502Small.jpg



Bütün fotoğraflar arasında en beğendiğim bu :cat:

DSC04503Small.jpg



DSC04505Small.jpg
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersiniz ya çok güsel ya ellerine sağlık seda resimlere baktıkça gülüyor v ne güsel ağlance demekten başka birşey yapamıyorum:(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
daha bitmemiş olması lazım daha cok var dimi seda daha havuz bitde poligon resimleri var :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet ya , Bu hafta içinde Poligon ve Pier Lotti de var.. O resimler neden gelmiyor Seda.. ?

Hit yaptırmaya çalışıyorlar kanımca. Hergün 2 parça halinde 15-20 foto atıyorlar. Böylelikle önümüzdeki yıl yalova festivaline kadar topiği sürekli anasayfada kaldırmayı amaçlıyorlar sanırım:p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Evet ya , Bu hafta içinde Poligon ve Pier Lotti de var.. O resimler neden gelmiyor Seda.. ?

orda seni yerin dibine sokacak poz yok biliyormusun bir turlu bulamadık biraz foto montaj yapıyorlar ondan sonra onlar :queen::queen:

ümit msn den cevap ver yoksa gecmişe dönüp elimde bulunan tüm rezil ve kepaze resimlerini pazartesi buraya koyarım bak haberin olsun yalova dan başlarım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde fault yaptım sevgılın benı kandırdı o dedıkı 3 e kadar sayacm 2 dıyınce atlayın dedı bende atlama yerıne ucmaya kalkmısım
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hit yaptırmaya çalışıyorlar kanımca. Hergün 2 parça halinde 15-20 foto atıyorlar. Böylelikle önümüzdeki yıl yalova festivaline kadar topic sürekli anasayfada kaldırmayı amaçlıyorlar sanırım:p

Yakalandık millet , dağalın :p

orda seni yerin dibine sokacak poz yok biliyormusun bir turlu bulamadık biraz foto montaj yapıyorlar ondan sonra onlar :queen::queen:

ümit msn den cevap ver yoksa gecmişe dönüp elimde bulunan tüm rezil ve kepaze resimlerini pazartesi buraya koyarım bak haberin olsun yalova dan başlarım :mrgreen:

Kesin o yüzden gelmiyor o fotolar :)

Hep rezil ettiniz , bide 9 mm ile hedefin ortasından vurduğum fotolarımı ekleyin :bounce:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
MT Su Balesi Takımı ilk gösterilerini gururla sunar :cherry:

DSC04509Small.jpg



Sol arkada suya iniş yapmakta olan ördeğe dikkat!!!! ::koop::

DSC04511Small.jpg



DSC04512Small.jpg



DSC04513Small.jpg



DSC04514Small.jpg



DSC04517Small.jpg



DSC04521Small.jpg



DSC04522Small.jpg



DSC04524Small.jpg



DSC04525Small.jpg



DSC04526Small.jpg



DSC04527Small.jpg



Pıstafa'nın en normal göründüğü fotosu, en masum hali..

DSC04529Small.jpg



Bu da Pıstafa'nın doğal hali ::exclaim:

DSC04533Small.jpg



Kurumayacaklar ama olsun..

DSC04474Small.jpg



DSC04476Small.jpg



::dpac::

DSC04477Small.jpg



DSC04478Small.jpg



Çok yüzdük, çok boğuştuk, çok atladık, çok eğlendik. Eh etler de pişti. Yemek vakti artık :)

DSC04479Small.jpg



Habersiz çekilmiş, ve bu adamın en doğal halini yansıtan bi foto :cherry:

DSC04483Small.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst